היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

כיצד להגן על עור הפנים מנזקי השמש לאורך שנים וכל מה שצריך לדעת על מסנני קרינה לקיץ 2022 + טיפים ועיצות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הקיץ – כבר פה! אבל יחד עם השמש, הים, הברכה, הכייף והוייב של החופש- מגיע הצורך המשמעותי להצמד למסנן הקרינה.

ד"ר להבית אקרמן, רופאת עור ויועצת מדעית למותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש- פוזה מסבירה: "נזקי השמש מצטברים לאורך השנים,  ובמדינה כמו ישראל אנו חשופים לנזקיה כל השנה, אך בקיץ יש צורך בשימוש תכוף, נכון ויומיומי,  על מנת לייצר הגנה מספקת. לא מספיק למרוח קרם הגנה רק כאשר הולכים לים, לברכה  או לחופשה. אנו חשופים לנזקי השמש גם בפקק במכונית, כאשר יושבים מול חלון במשרד, כאשר הולכים לאסוף את הילד מהגן, בריצה, הליכה וכו',  ולכן על מנת לייצר הגנה מספקת יש צורך במריחה קבועה,  לאורך כל היום  וכל השנה"

חשוב לבחור מסנן קרינה המכיל הגנה גם בפני UVA וגם בפני UVB:  שתי סוגי הקרינות הללו פוגעים בעור ובחשיפה מתמשכת מזיקים לו ולכן ישנה חשיבות רבה לשימוש יומיומי. חשוב שמסנן הקרינה יהיה מותאם לסוג העור ולסוג הפעילות. במידה והתכשיר לא יהיה נח לשימוש, או יותיר את העור דביק ועם "מסיכה" לבנה- הוא לא יכנס לשימוש קבוע,  ובהגנה משמש מה שלא קבוע- הרבה פחות מגן… זאת הסיבה שיש היום בשוק שלל תכשירים במרקמים שונים, שמתאימים לכל סוגי העור ואפילו מכילים גוון, כך שניתן לחסוך שימוש במייקאפ למי שמעדיפה לחסוך בשכבות בעונה הלחה. ישנם תכשירים שמותאימים לעור רטוב ומזיע, יש תרסיסים שניתן למרוח בקלות על ילדים ואיזורים עם שיער וכאלה שמתאימים לפנים מבלי שיותירו את הפנים דביקות ולבנות, לדוגמאת שלל מוצרי השמש מסדרת אנתליוס של לה רוש-פוזה.

כיצד  נדע לבחור את מסנן הקרינה האידאלי עבורינו? ואיך נדע איזה תכשיר מתאים לנו מתוך המגוון הקיים בשוק?

תכשירים נוחים ויעילים המספקים הגנה מהשמש – בחרו בתכשירים קלים לשימוש, נוחים,  המספקים הגנה מלאה מהשמש,  המשלבים מספר פתרונות  ובכך חוסכים  'שכבות של תכשירים'.

מומלץ בקיץ להשתמש בתכשירים במרקם קליל, הממעיטים בשכבות בכדי לא להעמיס על העור ולא לגרום למראה מבריק. כמו כן להשתמש בקיץ אך ורק בתכשירים  הנספגים בקלות ולא כאלה שנוזלים בשניה שיוצאים לשמש.

לפני שאתם רוכשים תכשיר תבקשו מהרוקח לנסות באמצעות דוגמיות את המוצר ובדקו: את המרקם שלו – נעים לכם? שהוא נטול שומן ולא מותיר את העור דביק, וכן יש תכשירים שמגיעים  גם עם גוון- כך שניתן לחסוך בשימוש במייקפ.

חפשו תכשירים איכותיים אשר נותנים הגנה רחבה מהשמש ובעלי מסנני קרינה איכותיים ומוכחים התכשיר חייב להתאים לסוג העור ולאופי הפעילות- מי שנמצא כל היום בחוץ יעדיף תכשיר במרקם קליל ולא דביק, ספורטאים יעדיפו נוזל, לילדים תכשיר בצורת ספריי וכדומה.

נסו לחסוך בשכבות ולמצוא תכשירים אשר נותנים בתכשיר אחד מענה למספר בעיות- הגנה, לחות, אנטי אייג'ינג, גוון ועוד.

לא לשכוח לחדש את מסנן הקרינה בהתאם לאופי הפעילות ובהתאם להוראות הרשומות על האריזה.

בחרו מסנן קרינה שלא יעיק על שגרת הטיפוח למשל תכשיר עם גוון- ככה השימוש יטמע בקלות בשגרת היומיום. מה שלא נח- לא יהפוך לשגרה.

קיץ מושלם ובטוח

קרדיט צילום: ישראל כהן

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן