היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

שייט על קיאק ואטרקציה חדשה לכל המשפחה טראק קלאב: לחוות את הסוואנה הישראלית מהשטח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בואו לחוות את משעולי הכנרת  והירדן מזווית אחרת, בשייט על קיאק ובטיול שטח בנהיגה עצמית על כלי השטח החדש טראק קלאב – קלאב קאר שטח 4 על 4 שייקח אתכם לטיול מודרך לפינות החמד הנסתרות והיפות בפיתולי הסוואנה בצפון הכנרת.

לפני כשבוע נסעתי לחופשה בצפון הארץ עם בן זוגי, אין ספק שארצנו מאוד יפה, וירוקה, ולאחר החורף השופע שהיה לנו ,יש הרבה מים בכל הנחלים, ובהחלט שווה ביקור, במיוחד לקראת בוא הקיץ, כיף ומומלץ להנות משייט רטוב צונן ומרגש, התחלנו את הסיור החוויתי בפארק הירדן, בשייט על קיאק זוגי באבוקיאק,

היה ממש מקסים וכיפי, שייט זוגי עם נוף מהמם, אפשר לבחור איך רוצים לשוט עם משוטים על קיאק, או סירה בלי משוטים בכלל, כל המתקנים באתר שודרגו, וזרימת הירדן שוצפת, יש אפשרות לשייט בסוואנה הישראלית בין הירדן לכנרת.

שייט הקייקים היה ונשאר הדובדבן של המטיילים בצפון, מסלול השייט באבוקיאק נפתח בנקודת השילוח, בפארק הירדן עד מבואות הכנרת. בקיאק זוגי או בסירה משפחתית, בתוך צמחיית נחלים עבותה. אורכו של הנתיב 3.5 ק"מ.

זמן משוער של המסלול: שעה ורבע כולל תדריך וליווי של אנשי צוות אבוקיאק. האווירה הקסומה והכנרת בקצה הופכים את החוויה לייחודית במינה כששכשוך המים וציוץ הציפורים מלווה אותו לאורך המסלול. במהלך השייט ניתן לפגוש בצבי מים, דגים למיניהם ומגוון רחב של בעלי כנף סביב.

לאחר שנהננו משייט זוגי קסום, יצאנו עם אלמוג הבעלים של טראק קלאב, לחוות את הסוואנה הישראלית מהשטח  עם כלי השטח החדש – טראק קלאב המתמודד ללא קושי עם תנאי שטח קשים בזוויות תלולות ומאפשר ביצועים נהדרים, וואו זה היה כיף אדיר, גם לראות את הנופים הקסומים, לעבור בין נחלים,

ולשמוע את הידע הנרחב של אלמוג,

בהחלט חוויה לכל המשפחה, ניתן להתחלף בנהיגה, אני גם נהגתי בשטח וממש נהנתי מהנהיגה הקסומה ובמראה שנגלה לפניי במהלך הנסיעה, מאוד נוח לנהוג בטראק קלאב, וגם בטוח מאוד בהחלט חוויה לכל המשפחה.

כל מי שאינו חובב שייט, או מעדיף להנות מהטבע כשהוא יושב בבטחה על 4 גלגלים ושולט בהגה – נהיגת השטח עם טראק קלאב תפור עליו. הטיול מתחיל במתחם  אבוקיאק בלב פארק הירדן , ונמשך כשעה ורבע . המסלול עובר דרך שדות החיטה ומטעי המנגו של יישוב אלמגור ,

חוצה את נחל הזאכי , ממשיך לשמורת הבטחה  הנמצאת בשיפולי הכנרת בתוואי הסוואנה הישראלית ומשם חזרה לפארק הירדן. לנקודת ההתחלה.

הטיול בנהיגה עצמית ,עד 4 אנשים בטראק קלאב. המסלול מתאים מגיל 3 ומעלה ומלווה במדריך צמוד.

אוהבים לשלב ? שייט קיאקים וסירות במסלול משפחתי רגוע או לשוט אל האזור הפראי של הכנרת במסלול "הסוואנה הישראלית". נקודת המפגש ותחילת השייט הינה דרומית לגשר אריק. אל הלגונות המחברות בין הירדן לכנרת. תדריך קצר ולבישה של חליפות הצלה, נכנסים לקיאק הזוגי ומתחילים לחתור. משך המסלול 2.5 שעות ומלווה במדריך מוסמך מטעם אבוקיאק. לא צריך ניסיון קודם או ידע בחתירה, פשוט מכניסים את המשוט למים, ונותנים לשקט להוביל אתכם.

איך תדעו לבחור את המסלול הנכון לכם מבין האופציות ? קייקים ורפטינג לכל המשפחה, לילדים מגיל 3.5, במסלול של כ- שעה ורבע. באים ושטים אין צורך להזמין מקום מראש. חובבי הטבע יכולים ליהנות במסלול "הסוואנה הישראלית"  של כ-4.5 קילומטרים  בקיאק זוגי ומתאים לגילאי 8 ומעלה בתיאום מראש בלבד, אוהבי השטח מוזמנים לחוויית נהיגה עצמית בטראק קלאב מגיל 3.

להזמנות ופרטים 04-6921078   >> https://www.abukayak.co.il/

 

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן