היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"מסע לעולם האגדות" – תערוכה אישית של היוצרת מרינה דינקביץ', תעביר אתכם ברגע – לעולם קסום, צבעוני ומכשף התערוכה תוצג בהיכל התרבות נתניה עד ל-8.6.22, ביוזמת איגוד האומנים "יוניטי ארט"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

"מסע לעולם האגדות" – תערוכה אישית של היוצרת מרינה דינקביץ', תעביר אתכם ברגע – לעולם קסום, צבעוני ומכשף. התערוכה תוצג בהיכל התרבות נתניה עד ל-8.6.22, ביוזמת איגוד האומנים "יוניטי ארט" לקידום אומנות ויוצרים. פתיחה חגיגית ביום חמישי 12.5.22 בשעה 18:30.

הציורים והיצירות של דינקביץ' מלאי הוד והצבעוניות שלהם מרתקת. בטכניקה ייחודית היא הצליחה ליצור ציור שהוא דו ותלת ממדי – בו זמנית: הציור ממש מתפרץ מתוך הבד והטקסטורה והנפח שלו אינם שגרתיים. הציורים מתארים עולם אחר, אולי מקביל, שבו יש דרקונים, נוף קדום, סוס להבות ועוד יצורים ונופים שאולי פגשתם בחלומות, ואולי לא.

"כל יצירה מבטאת את הרגשות שלי ומראה מה אני אוהבת בחיים. הציור יוצא מתוך המסגרת תרתי משמע, וזו תרפיה לנפש – עבור כל מי שמתבונן בהן", היא אומרת. זו התערוכה האישית הראשונה של דינקביץ', למרות שהיא עוסקת באומנות שנים רבות בתחומים מגוונים ובהם ריקמה, תפירה, יצירת בובות, צורפות, גרפיקה וקונדיטוריה. עבודותיה הוצגו בתערוכות רבות והדוכן שלה בירידFUN EXPO 2022  סומן בידי המבקרים כאחד המעניינים ביותר!

"המשימה העיקרית שלי היא לחשוף בפני הקהל הרחב יוצרים ואמנים, ומרינה היא דוגמה נהדרת ליוצרת כשרונית, שזוכה כעת לבמה ראויה", אומרת אוצרת התערוכה, מריה פרייגר, מייסדת ומנהלת איגוד האמנים Unity Art. "העשייה שלנו באיגוד מהווה פלטפורמת חשיפה וקרש קפיצה חשובים, שכן הם מאפשרים ליוצרים ואמנים להגיע לתערוכות ופרויקטים שלנו ודרכינו – לפרויקטים וגלריות של אוצרים אחרים. רואים אותם, וזה ציון דרך חשוב ביותר בחיי כל יוצר, שכן זה מאפשר להם למצוא את מקומם בשוק", אמרה.

התערוכה מוצגת בהיכל התרבות נתניה, רחוב דוד רזיאל 4.

איגוד Unity Art (משנת 2014) מאגד עשרות יוצרים מאגד עשרות יוצרים מרחבי הארץ. האיגוד, שנוסד במטרה לאפשר לכל אדם הזדמנות לממש את כישרונותיו, מקדם פרויקטים ואירועים להנחלת יצירה, אומנות ותרבות ובהם ימי כיף, ירידים, תערוכות וסדנאות למבוגרים ולילדים.

פרטים באתר האיגוד ובעמוד הפייסבוק:  https://www.facebook.com/unityartproject/

בית האיגוד, ברחוב רזיאל 6 ביפו, מארח פעילויות, מפגשים, סדנאות וגלריית תצוגה מתחלפת של יצירות האומנים, הכוללת ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. האיגוד נוסד ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

קרדיט צילום – יוניטי ארט

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן