היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לכבוד חג השבועות, מציג מותג UNIQUE מבית "מייסטר" סדרה של מחיות פרי טבעיות ואיכותיות מצרפת הסדרה כוללת 15 סוגי פירות המתאימים להכנת מגוון עוגות, מוס, שייקים, קוקטיילים, סורבה ועוד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לכבוד חג השבועות, מציג מותג UNIQUE  מבית חברת "מייסטר" סדרה של 15 מחיות פרי טבעיות ואיכותיות מצרפת, המתאימות להכנת מגוון עוגות, מוס, שייקים, קוקטיילים, סורבה ועוד.

חג שבועות בפתח וזוהי הזדמנות מצויינת לחשוב על מתכוני קינוחים מיוחדים וטעימים לקראת החג ובכלל כל השנה תמיד כיף להתפנק עם קינוח טעים, שייק מיוחד, עוגות ועוד שלל מתוקים, מותג  UNIQUE המצויין והאיכותי מציג סדרת מחיות פרי במגוון פירות שונים ומיוחדים, אני קיבלתי להתנסות את מחית פרי הפטל, אני מאוד אוהבת את פרי הפטל ואין כמו המחית הטעימה הזו כדי להנות משייק נהדר, או כתוספת לקינוח או עוגה.

בחרתי להכין עם מחית פרי הפטל  של המותג UNIQUE קינוח כוסות, הקינוח ממש קל להכנה ואפשר להכין אותו גם לכבוד חג השבועות, הוא יוצא נהדר, ובזכות מחית הפטל המעולה, יצא קינוח מדהים בטעם, הוראות ההכנה פשוטות, מרסקים פתי בר עם חמאה במיקסר עד ליצירת פירורים, מערבלים במיקסר שמנת מתוקה , רבע כוס חלב,חצי חבילת פודינג וניל, חצי כוס מחית פרי של המותג UNIQUE באיזה טעם שאתם אוהבים, אני השתמשתי במחית פטל, עד שנוצר קצף סמיך,

מסדרים בכוס, שכבת פתי בר, מעל את הקציפה, עוד שכבת פתי בר, עוד שכבת קציפה, ומעליה מרחתי מחית פטל נוספת, יצא מושלם.

המחיות מכילות פרי טבעי (99%-90%) וסוכר והן ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או חומרי טעם. המחיות, המוצעות במרקם חלק ללא גרעינים, משווקות במיכל ייעודי במשקל 1 ק"ג עם פקק נוח – לשימוש חוזר ולשמירה על ההיגיינה.

במגוון הטעמים: תות,משמש,אננס,בננה,קסיס,לימון,ליים,דובדבן חמוץ,ליצ'י,מנדרינה,מנגו אוכמניות ,פסיפלורה,אגס וויליאמס ,ופטל.

כשרות: חוג חתם סופר פתח תקווה והרבנות הראשית לישראל (מלבד הפטל).

מחיר: 59 – 71 ש"ח למחית פרי במשקל 1 ק"ג.

להשיג באתר https://www.mayster-shop.co.il/

וברשתות ובחנויות מתמחות.

קרדיט צילום מחיות פרי – אנטולי קריניצקי

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן