היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לאחר הצלחת המופע "נתי והקרקס האפריקאי" תעלה בקרוב כוכבת הילדים האהובה "נתי הגעתי הופעתי" בהצגת ילדים חדשה "איה פלוטו" עפ"י סיפרה של לאה גולדברג פרימיירה חגיגית תיערך ביום שבת, 28.5.22, אולם רוזין תל אביב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

נתי הגעתי הופעתי כוכבת הילדים האהובה על הילדים וההורים נבחרה ע" תיאטרון אשרוב לככב בהצגת ילדים חדשה "איה פלוטו" המתבססת על ספרה האהוב של לאה גולדברג.

כוכבת הילדים נתי הגעתי הופעתי, מצטרפת למסע המופלא של פלוטו וגדי ויחד הם
לוקחים את הילדים למסע קסום בעולם הגדול עם כל החברים והחיות שמזכירים לכולנו שאין מקום כמו הבית.

איה פלוטו 2022 – היא הצגה חדשה בעיבוד ובימוי של שיראל חכשורי אשרוב, שכולה חגיגה של צבעים, שירים וריקודים וסיפור מרתק ומצחיק עם חוויות מרגשות שתמיד כיף לזכור ולהיזכר.

כבר מזה כמה שנים שנתי- עינת מדני ,  מי שמוכרת תחת השם "נתי הגעתי הופעתי" כובשת את הבמות ואת ליבם של הזאטוטים וההורים חורשת את הבמות בהופעות ברחבי הארץ, מככבת ב–VOD  ובכל ערוצי הילדים בארץ בארה"ב ובאירופה ובקרוב תככב על הבמות בהיכלי התרבות בכל הארץ . בדרכה המיוחדת משלבת נתי מסרים וערכים בעזרת אינטרקציה מיוחדת עם הילדים אישיות כובשת של אומנית יוצרת.

ההצגה תעלה בפרימיירה חגיגית ב 28/5 באולם רוזין תל אביב ולאחר מכן תגיע לשאר חלקי הארץ.

להזמנת כרטיסים ומידע נוסף : https://ww.kartisim.co.il/announce/71599

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן