היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

שבועות – ממש כמו פעם! התנסות במלאכות הגורן, טחינת גרעינים באבני ריחיים, כתיבה על קלף עם קולמוס ודיו גיבון גבינות בשיטות קדומות כתישת תבלינים במכתש ועלי והכנת פיתות על הטאבון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מסע בזמן בפארק נאות קדומים, שמורת טבע, ליד העיר מודיעין

יום שני, 6 ביוני 2022 , ז' בסיון (איסרו חג)

פארק  נאות קדומים הוא המקום המושלם לחוות בו את חג השבועות כפי שעשו זאת אבותינו בימי קדם. ביקור בפארק הוא כמו מסע קדום אל ארץ התנ"ך, בו מטיילים בין צמחי ארץ ישראל העתיקה ומתקנים חקלאיים קדומים המחכים למטיילים לכבוד חגיגות הקציר של חג השבועות.

סיור מודרך וחוויתי בפארק יתמקד בשמותיו השונים והמגוונים של חג השבועות. משתתפי הסיור יבקרו בגורן ויתנסו בשחזור מלאכות החקלאי בגורן, החל מהקציר בשדה בעזרת מגל ועד טחינת הגרעינים לקמח באבני ריחיים. בגני שבעת המינים הם יוזמנו לסמן את הפירות הבכורים שעל העצים לכבוד חג הביכורים.

שבועות הוא גם המועד ההיסטורי למתן התורה. מימי קדם ועד ימינו, נכתבים ספרי התורה באותה הדרך והמבקרים יוכלו גם הם לכתוב על קלף בעזרת דיו וקולמוס – כלי כתיבה מצמח הקנה.

בחלק הטעים ביותר בסיור, ילושו המשתתפים בצק ויאפו פיתות על גבי טאבון, יגבנו גבינה בשיטה מיוחדת וקדומה ויכינו תבלין במכתש ועלי לתיבול ארוחת השבועות הקלילה והטעימה.

השתתפות  בסיור מותנית בהרשמה מראש

מתי: יום שני, 6 ביוני 2022, ז' בסיון תשפ"ב, הסיורים יצאו בשעות: 9:00, 12:00, 15:30.  

לא ניתן להצטרף באמצע

מחיר: 45 ₪ למשתתף.ת (תשלום מגיל 3) | הפעילות מומלצת מגיל 5

ההרשמה מראש בלבד ובאתר "פארק נאות קדומים"

לפרטים ומידע נוסף: 08-9770770 ובאתר: www.n-k.org.il

קרדיט צילום: פארק נאות קדומים

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן