היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש ממיכל סבון טבעי, קרם גוף וקרם ידיים טבעיים, מרכיבים טבעיים בלבד…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מיכל סבון טבעי זו לא סתם קוסמטיקה, כל המוצרים מיוצרים מרכיבים טבעיים, אני באופן אישי מעדיפה מוצרים טבעיים, השבוע הגיעו אליי לסקירה קרמים חדשים וטבעיים של מיכל סבון טבעי, קרם גוף וקרם ידיים, מעבר לכך שהניחוח והמרקם נהדרים, חשוב מאוד הרכיבים של המוצרים.

אני בהחלט שואלת את עצמי ושואלת בכללי, בהשוואה למוצרים רגילים שנמצאים הרבה מהם במדף, לי מאוד חשוב להשתמש במוצרים אקולוגיים וטבעיים, זה נותן הרגשה אחרת מעצם השימוש במוצר שאני יודעת שעשוי באהבה ונרקח ממוצרים טבעיים בלבד, אני מורחת בוקר ערב קרם גוף, ומשתמשת כמה פעמים ביום בקרם ידיים, ואין ספק שעם המוצרים של מיכל סבון טבעי, אני מאוד רגועה ויש לי תחושה טובה בכך שאני מפרגנת לעור שלי, הדבר החשוב ביותר, מוצרים איכותיים וטבעיים, וזה עושה הבדל משמעותי מבחינת ההרגשה , ומבחינת התוצאה הסופית, בהחלט שווה את השימוש הקבוע במוצרים טבעיים.

מאוד אהבתי את הקרם גוף וקרם הידיים של מיכל סבון טבעי,

קרם הגוף מצמחי מרפא עם חוחובה, ורדים וחלמית לכל סוגי העור, בקיץ העור שלי ממש מתייבש והרגשתי נהדר עם קרם הגוף הזה, מרחתי אותו גם לאחר חשיפה לשמש ובהחלט מועיל מאוד, הקרם השני שהתנסתי בו,

קרם ידיים מזין עם שמן אגוזי מקדמיה וחמאת שיאה, קרם מאוד עשיר, נמרח טוב, אני ממליצה למרוח במהלך היום, וגם ממש לפני השינה, עושה פלאים, חשוב מאוד לטפח את כפות הידיים עם קרם טבעי ומשובח, תוצאות של השקעה שמביאות הרבה נחת כאשר מתבגרים.

אני מאמין של מיכל סבון טבעי:

פשטות וכנות: משתדלים להיות אמיתיים. לייצר ולמכור מוצר טוב במחיר טוב. בפשטות, בלי גימיקים וטכניקות פרסום ושיווק מתוחכמות.

איכות וטבעיות: חומרי גלם טובים, טבעיים וטהורים, תהליך ייצור אוהב בעבודת יד, מוצרים איכותיים ובריאים. בלי קיצורי דרך וניסיונות לחסוך בסתר על חשבון הלקוחות

מחיר זמין: אנחנו מאמינים שמוצרי ניקיון וטיפוח תעשייתיים מזיקים באופן חמור לאדם ולסביבה. רצוי שכמה שיותר אנשים יוכלו להשתמש יום יום במוצרים טבעיים ובריאים. לכן אנחנו מאמינים שהמחיר של המוצרים שלנו חייב להיות הגיוני ונגיש.

שמירה על הסביבה: אנחנו מפעילים עסק מקומי, משפחתי וירוק ככל הניתן: מבחירת חומרי הגלם ועד לשיווק מוצר הסופי. המוצרים שלנו בטוחים לחלוטין לסביבה, ואינם מזהמים את הסביבה או את המשתמשים בהם.

ייצור אקולוגי: צמצום צריכת אנרגיה וייצור פסולת וזיהום. מחזור שאריות ייצור.

שיווק אקולוגי: צמצום מתווכים ומרחק שינוע. אריזות מתמחזרות במלואן, בלי אריזות מנופחות בפוזה ומזהמות.

לתת חזרה: אנחנו פועלים לתרום ככל הניתן לחברה. העובדים שלנו (גם אלו שעובדים בתפקידים “פשוטים”) מקבלים שכר הוגן ומתגמל כמו כן, אנו דואגים לאווירה חמה, מתחשבת ומשפחתית, ותנאים סוציאליים טובים מאוד. אנחנו מאמינים שעסק צריך לתת חזרה. עסק חברתי צריך להיות מעורב ישירות ולעזור באופן משמעותי בחברה. אנחנו יוזמים פרויקטים משמעותיים בתחום בכל שנה.

מצרפת קישור לאתר

ולדף הפייסבוק

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן