היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש על המדף: קמח אגוזי נמר ואגוזי נמר קלופים נהניתם מהחמאות המיוחדות המבוססות על אגוזי נמר? אתם תתאהבו גם במוצרים החדשים,בקרוב, כל סדרת החמאות בעיצוב חדש ומרענן!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חדש על המדף: קמח אגוזי נמר ואגוזי נמר קלופים, ללא גלוטן. נהניתם מהחמאות המיוחדות המבוססות על אגוזי נמר? חברת "רוצים את הטבע" משיקה שני מוצרים חדשים במותג SHELLY'S – המצטרפים לסדרת החמאות האיכותית: קמח אגוזי נמר ואגוזי נמר קלופים. בקרוב, כל סדרת החמאות תשווק בעיצוב חדש ומרענן!

המוצרים החדשים מכילים 100% אגוז נמר (צ'ופה), והם מתאימים לשוחרי בריאות ולנמנעים מגלוטן. האגוז לא מהונדס גנטית והוא מקור טוב לסיבים תזונתיים, טעמו המתקתק מאפשר להכין ממנו מאפים וקינוחים.

בשנים האחרונות אני עושה שינוי תזונתי מבורך, ומשתדלת להפחית פחמימות וסוכרים, וזהו צעד מבורך מבחינתי, אכילה של מזון עם ערכים תזונתיים נהדרים ותרומה וכבוד לגופי, המוצרים החדשים של חברת "רוצים את הטבע" המבוססים על אגוזי נמר, בהחלט מוצרים משובחים וניתן להשתמש בהם על בסיס יומיומי, קמח אגוזי נמר נהדר להכנת מגוון מאפים,

אגוזי הנמר טעימים כנשנוש בין הארוחות וממש מתקתקים וטעימים בטעמם, החמאות מעולות ומחליפות בשמחה רבה את ממרחי השוקולד מלאי הסוכר, מומלץ למרוח אותם על קרקר,לחם בריאות, לשים בתוך יוגורט להוסיף למאפים ועוד, טעים ועם ערכים תזונתיים נהדרים.

אני הכנתי עם קמח אגוזי נמר, וחמאת צ'ופלה, קרפ טעים טעים ומפנק למבוגרים ולילדים, יצא נהדר, ואני מצרפת את המתכון באהבה, וממש ממליצה על המוצרים שהתקבלו להתנסות, שמחה שהכרתי את אגוזי הנמר, ובהחלט חידוש נהדר.

הוראות ההכנה לקרפ טעים, כוס קמח כוסמין, חצי כוס קמח אגוזי נמר, 3 ביצים, 3 כפות שמן, חצי כפית מלח, לערבב במטרפה עד שמתקבלת עיסה דלילה וחלקה, לחמם מחבת עם מעט שמן, ליצוק עד שהבלילה מכסה את שטח המחבת, לטגן עד הזהבה,

למרוח מעל את אחת החמאות הנהדרות עם אגוזי הנמר, אני מרחתי את חמאת הצ'ופלה המכילה רק אגוזי קשיו, קקאו ואגוזי נמר, יצא טעים ממש ומומלץ להכין לכל המשפחה, אני בהחלט מאמצת את המוצרים הנהדרים עם אגוז הנמר.

קמח אגוזי נמר: מכיל 100% קמח אגוזי נמר. הקמח מתקתק ומתאים לעוגות, עוגיות וקינוחים

אגוזי נמר קלופים: מכיל אך ורק אגוזי נמר. מומלץ להשרות במים 10 דקות לפני האכילה

המוצרים החדשים מתווספים לסדרת החמאות המזינות והטבעוניות של שליז', המוצעות במגוון טעמים ושילובים. החמאות לא מכילות תוספת סוכר או ממתיקים והן ללא חומרים משמרים או מלאכותיים. לכל חמאה רמת מתיקות שונה. החמאות נהדרות למריחה על הלחם, לשילוב במוצרי מאפה וקינוחים, במוזלי, בדייסות וגם ככה סתם, עם כפית.

סדרת החמאות כוללת:

צ'ופלה: מכיל אך ורק קקאו, אגוזי קשיו ואגוזי נמר

קרמלו: מכיל אך ורק קוקוס קלוי, קשיו ואגוזי נמר

מסיבת אגוזים: מכיל אך ורק אגוזי נמר, אגוזי לוז, שקדים, שומשום, קוקוס ווניל טבעי

חמאת אגוזי לוז, אגוזי נמר וקשיו: מכיל אך ורק אגוזי נמר, אגוזי לוז ואגוזי קשיו

הידעתם?

אגוז נמר (גומא נאכל/שורש צ'ופה) הוא צמח עשבוני רב שנתי ממשפחת הגמאיים, שפקעותיו משמשות למאכל מזה אלפי שנים. למרות שמו – אגוז נמר – מדובר כאמור בפקעת אשר בדומה לבוטן, גדלה מתחת לאדמה. את אגוז הנמר מגדלים במקומות רבים בעולם: שורשים שלו שנמצאו במצרים, תוארכו לשנת 16,000 לפני הספירה ופקעות מיובשות שלו נמצאו בקברים מצריים מהאלף השלישי לפני הספירה – מה שמעיד על חשיבותו בתזונה ובמרפא.

טעמו אגוזי ומתקתק ואפשר לאוכלו טרי, קלוי, מיובש או אפוי (כתוספת או כחטיף), להכין ממנו חמאה וממרחים, משקה "חלב" (במדינות היספניות למשל, מקובל להכין מהם את ה"הורצ'טה" המסורתית – משקה דמוי חלב), שמן או קמח.

כשרות:  פרווה בהשגחת הרבנות ובד"ץ העדה החרדית.

מחירים מומלצים לצרכן:

קמח אגוזי נמר: 26.90 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם.

אגוזי נמר קלופים: 29.90 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.

חמאות : 34.90 ש"ח למיכל במשקל 300 גרם.

להשיג בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, בוטיק טבע , זמורה אורגני, וחנויות הטבע ברחבי הארץ.

"רוצים את הטבע" מציע מתכון להכנה קלה ומהירה של עוגיות אגוזי נמר ובוטנים

 מצרכים:

1 כוס קמח אגוז נמר של SHELLY'S

3 כפות חמאת בוטנים

1 בננה

3 כפות סוכר קוקוס

2 כפות שמן קוקוס

1/2 כפית קינמון

1/8 כפית מלח

1/2 כפית תמצית וניל

אופציונלי: שבבי קקאו / שבבי שוקולד מריר / 2 כפות חמאת אגוזי נמר

הוראות הכנה:

מחממים תנור ל-180 מעלות, ומרפדים תבנית בנייר אפייה

ממיסים בסיר קטן שמן קוקוס וחמאת בוטנים למשך 5 דקות, על אש נמוכה

בקערה גדולה מערבבים בננה, קמח אגוז נמר, סוכר קוקוס, קינמון, מלח ותמצית וניל. מוסיפים את תוכן הבלילה (בשלב זה להוסיף את המצרכים האופציונלים)

ליצור מהעיסה כדורים ולהניח בתבנית

לאפות 18-15 דקות, עד שקצוות הכדורים משחימות. להוציא ולצנן

קרדיט צילום חמאות ומוצרים: לירן אגסי

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן