היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"ערוגות" – מוצרים אורגניים ברוקחות טבעית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לאחרונה קיבלתי מוצרי טיפוח נפלאים של חברת ערוגות להתנסות, הייחודיות של המוצרים שהם מופקים ברוקחות טבעית, מאוד חשוב לי לטפח את עור הפנים שלי כחלק מהשגרה היומית, אני נמצאת במירוץ יומיומי ועם יומן מאוד עמוס, אך כל בוקר וכל ערב אני מקדישה לטיפוח, לא משנה יש לי זמן, אין לי זמן, אני מתחייבת להקדיש זמן איכות לעצמי, וכאשר קיבלתי את המוצרים הטבעיים של חברת "ערוגות", אהבתי מאוד את הסיפור שעומד מאחורי המוצרים הללו, ואת הייחודיות שלהם, והתחלתי להשתמש בהם, לפני שאספר לכם על ההתנסות אני רוצה שתכירו גם את חברת "ערוגות".

אסתר ואיתי לחמן הם האנשים מאחורי המותג "ערוגות", מוצרים אורגניים המופקים ברוקחות טבעית, מן הערוגה שבחווה שלהם היישר אל הבקבוק אצלכם בבית, למותג מנעד רחב של מוצרים אורגניים השומרים על בריאותנו, על הסביבה ועל כדור הארץ. המותג "ערוגות" הוא המוביל בישראל ברוקחות טבעית וביצירת פורמולות למוצרים טבעוניים.
כיום המודעות למוצרי קוסמטיקה בריאים ונטולי כימיקלים עלתה משמעותית, ואנשים מחפשים את האורגני והטבעי שישמור על בריאותם. לצערנו רוב המוצרים בעיקר בתחום הביוטי מכילים כימיקלים וחומרים מזיקים הנספגים בעור ועוברים ישירות למחזור הדם, למעשה, שכשאנחנו מורחים קרם פנים כל בוקר וערב, אנחנו מורחים חומרים מזיקים על העור ופוגעים בבריאות האישית שלנו.
כל מי שחשוב לה להשתמש במוצרים טבעיים, אורגניים כאלה שנוצרו ברוקחות טבעית, כדאי שיכיר את המותג "ערוגות" ואת אסתר לחמן שרוקחת מוצרים טבעיים ואורגניים, ותרופות מצמחי מרפא כמו לבנדר וקלנדולה, ומייצרת קרמים, תחליבים וג'לים. כולם על טהרת האורגני.
אסתר היא שם דבר בעולם הרוקחות הטבעית, בחווה שלה ושל בעלה איתי במושב "שובה" הם
מגדלים גידולים אורגניים מהם רוקחים את מוצרי "ערוגות". מהערוגה שבחווה היישר לשיער, לעור הפנים, ולגוף שלנו.
כל המוצרים של "ערוגות" הינם על טהרת הצמחים האורגנים, ללא מלחים, לא נוסו על בעלי חיים ללא בישום וחומרים משמרים, כולם תוצר של רוקחות טבעית עם אישור אמריקאי ואירופאי ותקן פיקוח אורגני מיוחד.

התחלתי להשתמש במוצרים המיוחדים שקיבלתי, כל מוצר מאוד ייחודי ובהחלט מאוד שימושי, אהבתי את המרקם של המוצרים, ואת הריח, בהחלט מוצרי טיפוח מאוד טובים ואיכותיים, קוסמטיקה טבעית במיטבה ללא פשרות וללא כימיקלים, עם ערך מוסף ענק, כל המוצרים מופקים ברוקחות טבעית עם הרבה השקעה, והרבה הבנה על התועלת הנהדרת שלהם בזמן השימוש, כן ירבו כאלו מוצרים, מאוד אהבתי, ואני בהחלט ממליצה.
מוצר הדגלסרום חומצה היאלורונית למילוי קמטים וקמטוטים ומיצוק העור.

פיתוח ייחודי של חומצה היאלורונית המופקת כולה מן הצומח, אורגנית וטבעונית לחלוטין. בעלת המולקולה הטבעית הקטנה ביותר אשר חודרת את כל שכבות העור ועושה את ההבדל הבולט לעין! קומפלקס ויטמינים ומינרלים החודר לרקמות העמוקות בעור וממלא את העור בלחות פעילה למשך שעות ארוכות. החומצה מחליקה קמטים, קמטוטים ויוצרת עור בעל גוון אחיד ומראה בריא יותר.
קרם הגנה אורגני לפנים 30SPF

מבוסס על תמציות צמחים, על שמנים ועל אבץ, צמחים עם חומרים פעילים בטבע שפיתחו מנגנוני הגנה מהשמש. הקרם נספג בקלות בעור, אינו משאיר סימנים, לא דביק, וללא בשמים או חומרים משמרים.
בסדרה הטיפולית תמצאו את "משחת הפלא"

ששמה ניתן לה על ידי הצרכנים העשויה מצמח הקלנדולה ומשמשת כמשחת עזרה ראשונה בכל בית, מטפלת במגוון מקרים כמו חתכים, זיהומים פצעים, כוויות, פריחות, גירויים ואלרגיות.
סבונים, סבוני גוף מוצקים ונוזליים המבוססים על צמחים אורגניים ורוקחות טבעית. אינם מייבשים את הגוף ושומרים על לחות העור.
סבון פילינג עם זרעי משמש

שלא שורט את העור ועושה ניקוי עדין לעור, מסיר תאים מתים עם ריח משגע. לאחר ששוטפים הריח נשאר לזמן רב, והעור בתחושת קטיפתיות.
הקהילה של אסתר ו"ערוגות"
הקהילה של אסתר מונה כ- K80 נשים, ניתן להצטרף אליה בפייסבוק, באינסטגרם, בערוץ יוטיוב או בוואסאפ. בקבוצת הפייסבוק ”ערוגות – חוכמת נשים טבעית” ניתן לקבל טיפים ועצות, בערוץ היוטיוב, ללמוד איך רוקחים ומכינים מוצרים בריאים בבית כמו קרמים, משחות, ליפגלוס, ואפילו בשמים, ואפשר גם להצטרף ל"בית הספר לצמחי מרפא" המתקיים בחווה ביחד עם נשים מכל הארץ או לסדנאות בחווה, לאלו שרוצות לחוות את החוויה האותנטית וגם להיות בסמוך לאסתר שהיא מקור השראה ובעלת ידע עצום ברוקחות טבעית.

אסתר הוציאה את הספר "רוקחות טבעית" שמופץ כבר במהדורה שביעית, מנהלת את המפעל באופקים ואת החנות בנתיבות, וגם מלמדת תורה.
ולמה נשים? עבור אסתר זו מורשת נשית העוברת דרך הנשים, ובסוף זו האמא שמטפלת בילדים ובמשפחה. עבורה זו שליחות להעלות מודעות ולהכשיר קהילת נשים רחבה שתכיר בכוחו של הטבע, שלא תהינה במצב של חוסר אונים בכל הקשור לטיפול בילדים ומחלות. שאנשים יהיו מודעים למוצרים בהם הם משתמשים, החל ממשחת שיניים, ג'ל לכביסה או קרמים.
ל"ערוגות" חנות מכירה בניחוח פרובנס בעיר נתיבות בה תקבלו 15% הנחה על כל המוצרים מתוך רצון לעודד את הפריפריה ואת נתיבות.
המוצרים האורגניים של "ערוגות" נמכרים במאות נקודות מכירה בכל הארץ )רשימה מפורטת
באתר(, בכל חנויות הטבע, ברשתות ובאתר האונליין של ערוגות.
ARUGOT ערוגות | טיפוח אורגני
Organic wellness ☘️Organic vegan skincare | Natural wellness📞 050-224-9600
קישור לכל הפלטפורמות של "ערוגות"

פייסבוק – https://www.facebook.com/arugotcosmetics

אתר רשמי – https://www.habosem.com/

אינסטגרם – https://www.instagram.com/arugotcosmetics

נקודות מכירה – https://www.habosem.com/map

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן