היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

פעילות קיץ לכל המשפחה במאורות מרכז המבקרים החדש מסע בזמן אל הסיפור היהודי באמצעות שישה מיצגים חדשנים ואינטראקטיביים יולי – אוגוסט 2022

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לקראת חופשת הקיץ המתקרבת, ממליצה לכם מאוד לבקר עם כל המשפחה במרכז המבקרים החדש באשדוד "מאורות", ותהנו ממסע אינטראקטיבי בזמן, אני מאוד התרגשתי לחוות את החוויה במרכז מאורות, חוויה שמתאימה גם לחילוניים וגם לדתיים, הרי כולנו חלק מהעם היהודי, וזוהי בעצם הייחודיות והלכידות שלנו כעם, ובמרכז מאורות חווים חוויה מעצימה וייחודית ונזכרים במהות שלנו כעם יהודי, החגים שלנו, המסורת שלנו, מאיפה הכל התחיל, והכל מונגש בצורה מאוד מעניינת ואינטראקטיבית, וממש כיף, ובעיקר מרגש, ממש התחברתי ואם אתם מחפשים פעילות לכל המשפחה בחופש הגדול, ובכלל כל השנה, זה המקום לבקר בו ולהתרגש מכל הלב.

במרכז המבקרים החדש, הראשון מסוגו בישראל, מסופר סיפורו של העם היהודי במגוון  אמצעים טכנולוגיים חדשנים, מייצגים אינטראקטיביים, וידיאו מפינג, סאונד ייחודי ועוד המתאימים במיוחד לנושאים בהם עוסק המרכז.

במהלך החופש הגדול מוזמנים הילדים עם ההורים וכל בני המשפחה לפעילות חווייתית רב חושית במהלכה יצאו למסע טכנולוגי חדשני רצוף חוויות ויבקרו ב-7 תחנות בחייו של העם כאשר בכל תחנה מסופר הסיפור היהודי מזווית שונה וייחודית בשילוב טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם הכוללות מופע אור קולי ייחודי, אפקטים של קול וצבע, וידיאו מפינג, משחקים אינטראקטיביים, אנימציות, נופים תלת מימדים ואלמנטים נוספים שנוצרו במיוחד לטובת מרכז המבקרים, חידונים, הפתעות ועוד.

המסע אל סיפור האור היהודי במרכז המבקרים מתחיל עם סבא סבבה (אותו מגלם השחקן שולי רנד) ונכדו המקבלים את פני המבקרים ומכניסים אותם לעולם קסום, לרגע שבו הכל התחיל, בריאת העולם. באמצעות מופע אורקולי מרגש המשלב אנימציות, אפקטים ונופים נמחיש את הרגעים הקטנים בהם החל הסיפור של כולנו.

באוהל אברהם (התחנה השניה) מוזמנים המבקרים למפגש רב חושי עם שרה, אברהם והמלאכים, לשמוע לראות ולחוש בהתרגשות הגדולה מהבשורה שהביאה עמה את ראשיתו של העם היהודי. מיהו אברהם ה"עברי הראשון"? ואילו ערכים אוניברסליים הנחיל לעולם?

מעמד הר סיני (תחנה שלישית) מזמין את המבקרים להצטרף ולהתרגש מהאירוע המכונן ביותר בחיי העם היהודי. הר סיני במרכז מאורות מתעורר לחיים באמצעות וידיאו מפינג חדשני ואינטראקטיבי הגורם למבקרים להרגיש כאילו הם נוכחים במעמד הר סיני ועדים לאירוע קבלת התורה. הודות לטכנולוגיה חדשנית משנה ההר צבעים, פושט צורה ולובש צורה, קולות, ברקים ורעמים ומאפשר למבקרים לחוות, ולו במעט, את הרגעים המרגשים של מעמד הר סיני וקבלת התורה.

סיפור מעגל החיים היהודי בתחנה הרביעית מובא למבקרים באמצעים אינטראקטיביים המאפשרים לגעת ולחוש. היהדות משופעת מנהגים וסמלים המלווים אותנו במהלך חיינו. בחלל מוצבים 5 בארות אינטראקטיביות באמצעותן לומדים המבקרים על מנהגי וסימלי העם היהודי במעגל השנה והחיים היהודי. במעגל החיים יחשפו המבקרים בבאר למנהגים כמו ברית מילה, נישואין, בר מצווה, אירועים מרגשים בחייו של כל יהודי באשר הוא ובמעגל החגים ילקטו המבקרים מהבארות את סימני וסמלי חגי ישראל.

בשולחן השבת בתחנה החמישית מוזמנים המבקרים להתרגש מההילה והקדושה המתלווה לשבת. המיצג האינטראקטיבי מתאר מפגש משפחתי לקראת ארוחת השבת המיוחדת, הדלקת נרות, קידוש של שישי ומנהגים ואפילו ניתן לשיר יחד עם שולי רנד את שירי השבת.

בתחנה השישית נהנים המבקרים ממיצג מיוחד של הכותל המערבי – אחד הסמלים החשובים ביותר של העם היהודי – הכותל, מקור השראה לעם היהודי, לכיסופים, תפילה ושימור זכרון, מוזמנים המבקרים להביע משאלות באמצעות מכתב, ציור, אנימציה ומשחק שהופכים לברכה וירטואלית המוקרנת על גבי הכותל.

חדש במרכז – תחנה שביעית בה יסכמו המבקרים את המסע הייחודי בחידון אינטראקטיבי תחרותי.

משך הביקור במרכז כשעה וחצי 

יש לתאם הגעה מראש

שעות הפעילות בחודשי יולי-אוגוסט: 11:00-18:00

סגור בשבת ובחג

עלות: ילד/מבוגר 35 ₪

לפרטים נוספים מרכז מאורות רח' אגת שבו 11 אשדוד טל' 053-4707143

הזמנת כרטיסים באתר בלבד

https://merkaz-meorot.org.il/

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן