היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לאונרדו פלאזה אשדוד מרשת מלונות פתאל חופשה אקסקלוסיבית מול הים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לפני שבוע הגעתי למקום מאוד מיוחד עם נוף בקו ראשון לים ,מלון לאונרדו פלאזה אשדוד מרשת פתאל, הקיץ כבר בפתח וגם החופש הגדול, וכולנו מתחילים לתכנן תוכניות לחופשת קיץ, כי הכי כיף להיות בחופשה במיוחד לאחר תקופת הקורונה, מאוד אהבתי את המיקום של מלון לאונרדו פלאזה, בהחלט כיף להיות מול הים ,ולהנות מכל מה שהמלון מזמין אתכם ליהנות מחופשה יוקרתית ומרגשת על הים, אם אתם זוגות או משפחות המחפשים אירוח אקסקלוסיבי בואו ללאונרדו פלאזה אשדוד: החדרים המעוצבים, פינוקי הספא, הארוחות העשירות והפעילויות לילדים יוכיחו לכם שאפשר לנפוש ולהתפנק בשיא הסטייל – וליהנות ממחיר אטרקטיבי במיוחד.

מלון לאונרדו פלאזה אשדוד מציע באזור הדרום חופשת פרימיום יוקרתית ויוצאת דופן: החל מפינוקי ספא לאונרדו אשדוד, דרך החוויה הקולינרית המעולה ועד למועדון הילדים התוסס – בכולם ממתינה לכם הנאה גדולה ומרגשת. הוסיפו את הנוף המרהיב אל הים, וקיבלתם את הנופש המושלם.

גם אנשי העסקים שביניכם יוכלו ליהנות בלאונרדו פלאזה אשדוד. המלון כולל טרקלין עסקים יפהפה עם חדר פגישות פרטי, חדרי ישיבות מרווחים, משקאות מרעננים וכיבוד קל. לאונרדו פלאזה אשדוד – חופשה אקסקלוסיבית עם פינוקים לכל החושים.

המלון כולל:

מיקום מושלם מול הים

המלון ממוקם מול הים וחדריו משקיפים אל נוף עוצר נשימה

טרקלין עסקים

טרקלין עסקים יפהפה המשקיף לים וכולל חדר ישיבות פרטי ואלגנטי

מועדון בריאות וכושר

ספא ארמאני היוקרתי מציע חוויה נפלאה לאיזון הגוף והנפש. הספא כולל 7 חדרי טיפול, סאונות, ג'קוזי, וחדר כושר הכולל מתקנים מתקדמים מסוגם

אינטרנט WiFi ללא תשלום

גישה לאינטרנט אלחוטי מהיר בכל רחבי המלון והחדרים – ללא תשלום

חוויה קולינרית מפנקת

מסעדה מעולה הצופה לים ולבריכה מגישה ארוחות נפלאות מחומרי גלם מובחרים, התארחתי לארוחת בוקר מפנקת ועשירה מאוד במיטב המטבח הישראלי, מגוון סלטים, מאפים, פיצות, חביתות, פנקייק, ועוד ועוד, והכל עם אירוח מכל הלב, בהחלט טעים ומפנק.

אולמות כנסים ואירועים

לוקיישן מושלם לכל כנס מקצועי או אירוע משפחתי

במלון 5 אולמות המתאימים לאירועים של 30-550 אורחים עם מרפסת הצופה לבריכת השחייה, וכן קיים חדר ישיבות מרווח המשקיף לים בו ניתן להושיב 16 משתתפים.

מועדון משחקים

כשנופשים עם הילדים רוצים בעיקר שקט. מועדון פתאלנד מציע לאורחים הצעירים והחשובים מגוון משחקים, אטרקציות והפעלות כיפיות שיעניקו להם שעות של כיף. מועדון הילדים פעיל בסופי שבוע ובחגים בלבד

בריכות שחייה

2 בריכות שחייה מפנקות – בריכת מבוגרים חיצונית ובריכת פעוטות עם מים רדודים.

סניק בר

הצמוד לבריכה שם יוכלו האורחים ליהנות מחטיפים מרעננים ומשתייה קלה.

מלון לאונרדו פלאזה אשדוד מזמין אתכם להתארח בחדרים מרווחים ומעוצבים המשקיפים לים. לרשות האורחים מגוון סוגי חדרים כגון, חדר דלקס, חדר דלקס גרנד, חדר אקסקיוטיב קומה גבוהה,  חדר קלאב עם מרפסת, סוויטת ג'וניור, סוויטת קלאב, חדר דלקס עם גישה לבעלי קשיי ניידות  וסוויטה נשיאותית.

הסוויטה הנשיאותית של מלון לאונרדו פלאזה אשדוד ממוקמת בקומה ה-12 ומציעה מגוון עצום של פינוקים בלעדיים לחופשה אקסקלוסיבית: סלון עם נוף פנורמי לים, פינת עבודה, פינת אוכל, מכונת קפה, חדר שינה, יחידת שירותים לאורחים, ויחידת שירותים בחדר השינה הכוללת 2 כיורים ומקלחון. אורחי הסוויטה הנשיאותית נהנים מכניסה לספא ללא תשלום נוסף.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן