היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – ספר חדש: מלאכיות עליון – מעיין הנשמות מאת: נעמה בר שירה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר המרתק מלאכיות עליון – מעיין הנשמות, מאת נעמה בר שירה, שאב אותי לתוך קריאה רציפה ומסקרנת, שבכל דף שהעברתי תוך כדי קריאה נשאבתי לסיפור המרתק על שלושת האחיות, מיקה,גבי ואור שיוצאות למסע, הן הופכות למלאכיות ונלחמות בשדים.

האם יכנסו לעולם הנשמות ויוותרו על חייהם הקודמים? כשתקיפה בלתי צפויה חושפת בפני שלוש האחיות את סודות שורשיהן הסבוכים הן הופכות מנערות למלאכיות ומבינות שהן ניצבות מול ייעודן בעולם מסוכן ומופלא שאינן מכירות.

הספר מכניס את הקורא לעולם נסתר, דמיוני משהו אבל גם מאוד מעניין, ומאוד אהבתי את הכתיבה של נעמה בר שירה, כתיבה קולחת, ממש הרגשתי שאני נכנסת לסיפור קסום עם הרבה דמיון והמון יצירתיות, סיפור שנותן לך שקט מהעומס של החיים וגורם להרבה עניין וגם מנגיש לקורא את עולם הפנטזיות אבל עם הרבה מסר, אני בהחלט מצפה לקרוא את ספריה הבאים, כי עם התחלה כזו יש בהחלט למה לצפות.

גם לאחיות הירושלמיות מיקה, גבי ואור לא היה מושג, עד שבעיצומה של מסיבה לילית ומגניבה גבי הותקפה על ידי יצור מעורר חלחלה, שלא מהעולם הזה. בעקבות התקיפה וגילויו של ספר ישן, הן נחשפות למערכת שלמה של סודות בנוגע לשורשים המשפחתיים שלהן, ולעובדה, שהן בעצם מלאכיות ומוטלת עליהן החובה להגן על בני האדם מפני הרוע והאופל.

קהילת המלאכים הסודית ששוכנת בחאן בירושלים מקבלת אותן אל חיקה ומוכנה לספק להן הגנה. אור, שתמיד הרגישה שונה, מקווה ששם סוף־סוף תרגיש שייכת. מיקה לא מעוניינת לעזוב את עולמה, טוב לה בחייה כפי שהם והיא אוהבת את חבריה. ואילו גבי מאוהבת בחבר שלה ולא רוצה לוותר עליו גם כאשר כנפיים ענקיות מתפרצות מגבה כל פעם שהיא מנסה לנשק אותו.

האם האחיות יצליחו להציל מלאכים שנחטפו, לגבור על הסדקים המעמיקים ביחסיהן וללמוד את תפקידן לפני שיותקפו בידי השדים?

אתם מוזמנים להיכנס לעולם הנסתר של המלאכים בירושלים בספר פנטזיה גדוש הרפתקאות, רומנטיקה ושבעה מדורים של שאול.

קרדיט צילום: ענת בר שירה

נעמה בר שירה היא סופרת ומחזאית, מתגוררת בתל אביב ומגדלת בה את שתי בנותיה עם בן זוגה ינון.

"מעיין הנשמות" הוא הספר הראשון בסדרת הספרים "מלאכיות עליון".

456 עמודים 115 שקל ,להשיג באתר עברית ובסניפי רשת סטימצקי.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן