היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – רב המכר, נערה במעיל כחול מאת מוניקה הסה….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי לסקירה את הספר החדש נערה במעיל כחול מאת מוניקה הסה, הספר מומלץ מאוד, הסיפור כתוב בצורה קולחת, הנקה גיבורת הספר באבל על אהובה שנהרג בחזית ההולנדית בזמן המלחמה מול גרמניה, תקופה מאוד קשה שעוברת על הנקה ומשפחתה, והנקה בחורה מאוד אמיצה, שאינה פוחדת לנהוג בגבורה במיוחד בימים שבהם הרוב פועלים עם הרבה פחדים, ואין ספק שהנקה היא דמות מעוררת השראה, זהו סיפור על אהבה ואומץ, על תקווה ולקיחת סיכונים.

אמסטרדם, 1943. הָנֶקֶה שרויה באבל עמוק על אהובה, שנהרג בחזית ההולנדית כשהגרמנים פלשו. את ימיה היא מעבירה כסוחרת בשוק השחור, עיסוק שהיא מסתירה מהוריה. היא אוהבת לראות בעבודתה הבלתי-חוקית מעשה התקוממות קטן.
במהלך אספקה שגרתית, לקוחה פונה להנקה בבקשת עזרה. היא מצפה לשמוע מגברת יאנסֶן בקשה שגרתית, הזמנה של בשר או נפט, אך הנקה נדהמת מתחינתה של האישה המבוגרת כי תאתר עבורה בן אדם – נערה יהודיה שגברת יאנסן הסתירה, שנעלמה מחדר סתרים מבלי להותיר עקבות. תחילה הנקה מסרבת לקחת על עצמה משימה כה מסוכנת, אבל בסופו של דבר היא נשאבת לתוך מערבולת של אירועים מסתוריים וגילוים מדהימים המובילים אותה ללב המחתרת, פוקחים את עיניה לנוכח זוועות מכונת המלחמה הנאצית, ומשכנעים אותה לנקוט בפעולה נואשת.
עלילה כובשת הכתובה בסגנון נפלא, נערה במעיל כחול הוא רומן יוצא דופן על גבורה, אבל ואהבה בתקופה בלתי-אפשרית.

מוניקה הסה היא מחברת רבי-המכר נערה במעיל כחול ו-American Fire, ועיתונאית של הוושינגטון פוסט. היא מתגוררת באזור וושינגטון די.סי. עם בעלה וכלבם.

"כובש… מותחן היסטורי מרתק." – פבלישרז וויקלי
"מותח ואינטליגנטי… הרקע ההיסטורי מתואר ביד מומחית." – וושינגטון פוסט

רב מכר: נערה במעיל כחול, מאת מוניקה הסה

תרגום: גרשון גירון, פן הוצאה לאור

עיצוב העטיפה: טליה בר, 98 ש"ח, 287 עמודים

ניתן להשיג

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן