היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

AIN DUBAI תיפתח ב- 21 באוקטובר 2021 מכירת כרטיסים לציבור מתחילה היום

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

גלגל התצפית הגדול והגבוה בעולם יציע למעלה מ -19 חוויות הניתנות להתאמה אישית, כרטיסים החל מ -130 AED (כ-114 ש"ח)
דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 25 באוגוסט 2021 – זה הרגע לו חיכה העולם – דובאי אחזקות הודיעה היום כי עין דובאי, יעד החגיגה האולטימטיבי שכבש את מחוזות הדמיון של העולם, עומדת להיפתח ב-21 באוקטובר 2021. מכירת כרטיסים ליום הפתיחה ב-21 באוקטובר ואילך פתוחה כעת לקהל הרחב באתר www.aindubai.com .


עין דובאי היא התוספת האחרונה לפורטפוליו הנרחב של דובאי אחזקות בידור, והיא ממלאת תפקיד אסטרטגי בתמיכה בחזון ארוך הטווח של דובאי, כפי שראה אותו בחזונו כבודו השייח מוחמד בן ראשיד אל מקטום, סגן נשיא וראש ממשלת איחוד האמירויות ושליט דובאי, לחיזוק מעמדה הגלובלי כיעד תיירות מרכזי, והמשכת בניית המוניטין של האמירות כמנהיגה מובילה בנוף הפנאי והבידור העולמי.

עין דובאי מציעה 19 חוויות ייחודיות וניתנות להתאמה אישית, כמו צפייה רומנטית בשקיעה, סעודת מלכים בשמיים וחבילות אירועים בלעדיות, ועד הצעות לאירועי חברה ואירועים בהתאמה אישית, כל זאת על רקע קו הרקיע המסנוור של דובאי הפתוח לנוף עוצר נשימה. עין דובאי פתוחה ביום וגם בלילה, והמבקרים בה יזכו לחוות שתי פנים שונות מאוד של דובאי, מנופיו המדהימים של האי Bluewaters ועד שלל מוקדי בילוי בלילה. קחו רגע לצפייה שקטה בקרני הזהב של השקיעה, המרצדות על גורדי השחקים או צפו בתאורה המרהיבה והמסנוורת של דובאי, הנדלקת במיליוני נורות לד עם רדת החשיכה.


עין דובאי מציעה מראות ייחודיים של המבנים האיקוניים ביותר של דובאי, מתוך תאים פנימיים וממוזגים ומגוון עצום של אפשרויות בידור שיגרמו למבקרים לחזור שוב ושוב. אפשרויות בידור אלה מתחלקות לשלוש קטגוריות עיקריות: תאי תצפית, תאים חברתיים ותאים פרטיים, וחוויות שמתחילות בסיבוב אחד של כ-38 דקות, עד שני סיבובים של כ-76 דקות.
תאי התצפית מספקים את הפלטפורמה המושלמת לתמונות אינסטגרם כמותן לא נראו מעולם – נוף מעין הציפור של 360 מעלות מעל דובאי, בזמן שהאורחים עולים בהתמדה בשמיים על גלגל התצפית הגבוה בעולם, ויוצרים זיכרון קסום של אחת הערים עוצרות הנשימה ביותר בעולם, על שלל נופיה ובנייניה המדהימים.
אנו מזמינים אתכם לחוות דרך מהנה במיוחד לרגיעה בסוף יום עמוס חוויות, ודרך מרגשת להתחיל לילה מדהים, בתאים הקבוצתיים שלנו, כחלק מחבילת בילוי כולל משקאות, המציעה משהו מיוחד לכולם. היכנסו לתאי הפרמיום בכדי ליהנות מיחס VIP או בלו באווירה חברתית עליזה במיוחד בתאי Ain Dubai Sky Bar, הכוללים משקאות להרמת כוסית לכבוד השקיעה מעל דובאי.
וכמובן, ניתן להגיע, פשוטו כמשמעו, לגבהים חדשים וליהנות מחוויה פרטית מרגשת ואקסקלוסיבית בתאים הפרטיים בעין Ain Dubai. גלו חבילות חגיגה ייחודיות לימי הולדת, אירוסים, חתונות, אירועים עסקיים ועוד. ניתן להתאים את התאים הפרטיים לאירועים מסוגים שונים, החל ממסיבה אינטימית ועד חגיגה תרבותית וטיפול באורחי VIP.
רונלד דרייק, מנכ"ל עין דובאי, אומר: "עין דובאי מציעה חוויות ראשוניות לקהל הרחב, הכוללות תאי אירועים מיוחדים; חיי לילה ומסיבות; מגוון חוויות קולינריות ייחודיות; תאים משפחתיים וחוויות רומנטיות מותאמות אישית לרגעים מיוחדים. עין דובאי היא יעד החגיגה האולטימטיבי, ורק מתבקש שנחגוג את הפתיחה בסטייל. המשיכו לעקוב אחר פרטים מסקרנים מרגשים נוספים בנוגע למה ניתן לצפות מהפתיחה הגדולה שלנו. אנחנו מצפים בכיליון עיניים לקבל את פניכם בעין דובאי."
מוחמד שרף, מנהל התפעול הראשי של דובאי הולדינג אנטרטיינמנט אמר: "דובאי ממשיכה להוביל בתחום התיירות. היא כבר בעלת מוניטין ביצירת פרויקטים חדשניים ופורצי דרך בתחום. עין דובאי היא עדות לאחת היוזמות החדשניות הרבות שפיתחה דובאי כדי לשפר עוד יותר את התחרותיות שלה כיעד תיירות בינלאומי מרכזי, בהמשך למאמציה של דובאי להגיע לשיאים גלובליים חדשים. אנו לא יכולים לחשוב על זמן טוב יותר להשיק את הנכס הייחודי הזה, מאשר בשנה שאיחוד האמירויות הערביות יחגוג את שנתו ה-50".
עין דובאי המפוארת יושבת בליבו של יעד תיירותי בעל לייפסטייל ייחודי שחובה לבקר בו, הנקרא Bluewaters, שם הקסם והאקסקלוסיביות של חיי האי פוגשים את השפע שבאורח החיים העירוני המתוחכם. Bluewaters מתגאה באירוח, בלייף סטייל, במגורים ובתרבות הפנאי והבילויים שלו.
מחירי הכרטיסים של Ain Dubai מתחילים מ -130 AED (כ-114 ₪) והם ניתנים לרכישה באתר www.aindubai.com.

אודות עין דובאי
עין דובאי היא גלגל התצפית הגדול והגבוה בעולם, המתפרש על יותר מ -250 מטרים. הפלא המבני שובר השיאים הזה מציע חוויות חברתיות וחגיגות בלתי נשכחות וללא תחרות, וכן נופים של 360 מעלות מעל דובאי, בנוחות יוקרתית והכל בלב Bluewaters, האי המתוחכם שחובה לבקר בו. ל-48 תאי הנוסעים הנמצאים בהיקפו העצום של הגלגל, יש יכולת לשאת יותר מ -1,750 מבקרים בבת אחת.
זהו נכס יוקרתי בפורטפוליו הבידור של דובאי אחזקות – עין דובאי זכתה להכרה מהירה כאחת מנקודות הציון המדהימות ביותר של המזרח התיכון, שהעלתה עוד את יופיו של קו הרקיע של דובאי. מקום הבידור המוביל ברמה עולמית מספק חוויות ייחודיות וניתנות להתאמה אישית לכל אירוע. עין דובאי ממלאת תפקיד אסטרטגי בתמיכה בחזון ארוך הטווח של דובאי לחיזוק מעמדה הגלובלי כיעד תיירות מרכזי ושוקק חיים, בעוד דובאי ממשיכה לבנות על המוניטין של האמירות כמנהיגה בנוף תרבות הפנאי והבידור העולמי.
למידע נוסף, בקרו בכתובת: https://www.aindubai.com/
@aindxbofficial

מידע על דובאי אחזקות
דובאי אחזקות (Dubai Holding) היא חברת השקעות גלובלית מגוונת עם פעילות ב-13 מדינות המעסיקה מעל 20,000 עובדים. חברת דובאי אחזקות, שהוקמה בשנת 2004, נוגעת בחייהם של מיליוני תושבי דובאי ומבקרים באמצעות פורטפוליו נרחב של נכסים בשווי של יותר מ -130 מיליארד AED, התומכים בגיוון וצמיחה בת קיימא של כלכלת דובאי על פני 10 סקטורים מרכזיים: נדל"ן, אירוח, פנאי ובידור, מדיה, תקשוב, עיצוב, חינוך, קמעונאות, מדע וייצור ולוגיסטיקה.

הפורטפוליו שלנו מורכב מארבע חברות מובילות: דובאי אחזקות נדל"ן (Dubai Holding Real Estate), אחת מבעלות הקרקעות הגדולות ומפתחת מרכזית של נדל"ן משולב בדובאי; דובאי אחזקות ניהול נכסים (Dubai Holding Asset Management), המציעה פורטפוליו ברמה עולמית של 10 רובעים עסקיים, 20 יעדי קמעונאות ו -15 קהילות מגורים המאפשרות ביחד פעילות עסקית ותיירותית וכן חווית מגורים מועשרת לתושבים; דובאי אחזקות אירוח (Dubai Holding Hospitality), המנהלת נכסי אירוח מובילים ואוסף מגוון של קונספטים ייחודיים למזון ומשקאות, כמו גם מותגי מלונות מהשורה הראשונה, כולל Jumeirah, מותג אירוח הדגל של דובאי אחזקות אירוח וחברת מלונות היוקרה העולמית; ודובאי אחזקות בידור (Dubai Holding Entertainment), הכוללת את אתרי אטרקציות פנאי המובילים בדובאי, אתרי מדיה ובידור כגון Ain Dubai, Global Village, Dubai Parks and Resorts, ARN, ובתי הקולנוע Roxy, בין היתר.
www.dubaiholding.com
www.twitter.com/dubaiholding
www.instagram.com/dubaiholding
www.facebook.com/dubaiholding
www.youtube.com/user/dubaiholding
https://www.linkedin.com/company/dubai-holding

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן