היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "אידי ריכטר אינה לבד" מאת רבּקה הנדלר…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אידי ריכטר אינה לבד הוא רומן סוחף ומטלטל אודות התמודדותה של אישה, גיבורה ייחודית, עם מהותה של האנושיות, גיבורת הסיפור חווה אובדן של אדם קרוב מאוד בחייה, ודברים מתחילים לצוף מהעבר שלה, והיא מתחילה מסע פנימי עמוק, אך גם מסע מצחיק , עם הרבה אבחנות מדוייקות, מסע מרגש, בהחלט התרגשתי לקרוא את הספר הזה, שמביא איתו הרבה תובנות לגבי דרך התמודדות עם החיים בעקבות אירועים שאינם פשוטים.

אידי ריכטר השנונה והמצחיקה, עוברת יחד עם בעלה מסן פרנסיסקו לפרת' הרחוקה שבאוסטרליה. היא מותירה מאחור את אחותה ואמה, האבלות על מותו בטרם עת של אביה.

לפני המעבר, אידי ובעלה היו שבעי רצון, גם אם חריגים משהו חברתית. בפרת' הירוקה והמנותקת משאר העולם, אידי נאלצת להתחיל להתמודד עם סוד כמוס מעברה: מעשה שלא יעלה על הדעת שהיא בקושי מסוגלת להודות בפני עצמה שביצעה.

כולם, החל בחיות הפרא שסובבות אותה ועד לשכניה החדשים, נחושים להתחבר עמה, ואידי עושה כמיטב יכולתה להתחיל מחדש. אך מערכת היחסים עם בעלה מתערערת וזיכרונות יפים מאביה שוברים את לבה ומאיימים להטביע אותה בצער. משהו, בסופו של דבר, יהיה חייב לקרות.

בסגנון רזה ונקי, המתובל באבחנות עשירות ושופעות הומור יבש, רוקמת רבּקה הנדלר רומן ביכורים יוצא דופן.

רבּקה הנדלר היא סופרת המתגוררת ופועלת בסן פרנסיסקו,  סיפוריה הקצרים ראו אור בכמה אנתולוגיות.

אידי ריכטר אינה לבד הוא ספר הביכורים שלה. רומן חכם ומרגש שזכה לשבחי הביקורת מייד עם יציאתו לאור.

"כן באופן שובר לב וקורע מצחוק בכל עמוד. הרומן של רבּקה הנדלר הוא הדבר הנדיר הזה: ספר מושלם" – אנדרו שון גריר, מחבר רב-המכר העולמי זוכה פרס הפוליצר, לס

"חקירה טרגית-קומית של הנזק המתלווה למחלת האלצהיימר… הנדלר מדייקת החל משם הספר: אידי ריכטר אינה לבד. קוראים רבים יזדהו עם המסע שלה באופן עמוק ואולי אף ימצאו בו נחמה. מעמיק אך עם זאת מצחיק, בעל אבחנות מדויקות ומאוד מרגש"    Kirkus (starred review) –

"התנהגותה הבלתי צפויה של אידי מגיעה לשיאה ברגע שובר לב, ובדרך לשם, המחברת חוקרת לא רק את האשמה של אידי, אלא גם את הרגשות המורכבים הכרוכים באובדן. הרומן הסוחף הזה יגרום לכם לצחוק ולבכות" Publishers Weekly-

"אידי מצטרפת לשורה של גיבורות נשיות חכמות, אקסצנטריות ובלתי נשכחות, כמו הגיבורה מאלינור אוליפנט ממש בסדר"Booklist (starred review) –

הספר: "אידי ריכטר אינה לבד", מאת: רבקה הנדלר

תרגום מאנגלית: אילן פן

180 עמודים מודפסים

מחיר הספר: 98 ₪

ידיעות ספרים ופן הוצאה לאור

penn.co.il

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן