היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חגיגת השופינג של חודש נובמבר גם בסופר מבצע של פעם בשנה: הנחות של עשרות אחוזים ב- QUIK שירות סופר אונליין

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

QUIK שירות סופר אונליין, השחקן השלישי בגודלו בתחום קניות הסופר באונליין בישראל והסופר היחיד שהוא רק באונליין, במבצע לוהט לרגל חגיגת הקניות של נובמבר: הנחות חסרות תקדים על מוצרי המזון והתינוקות המובילים

גם את הקניות לבית משתלם לרכוש בחגיגות המבצעים של חודש נובמבר: החל מה-14.11 ולמשך שבוע בלבד, חברת QUIK שירות סופר אונליין תציע מבצע אטרקטיבי במיוחד על עשרות מוצרים של מותגים מובילים במגוון קטגוריות, במחירים סופר משתלמים ובהנחות של עשרות אחוזים.

חלק מהמבצעים שיציג המותג הם: 3 חבילות חיתולי האגיס ב-82.90 ₪ (במקום 3 ב-125.70 ₪), 2 מארזי מגבוני האגיס ב-25.90 ₪ (במקום 2 ב-39.80 ₪), מגוון שניצלים דקים מאמא עוף 2 ב- 46.9 ₪ (במקום 2 ב-81.80 ₪), במבה אסם 80-60 גר' 5 ב-11.90 ₪ (במקום 5 ב-21.5-21 ₪), סימילאק גולד 3 ב-150 ₪ (במקום 3 ב-206.70 ₪), גבינה לבנה תנובה 3 ב-9.90 ₪ (במקום 3 ב-14.25 ₪), מילקי טופ 3 ב-9.90 ₪ (במקום 3 ב-14.70 ₪) ועוד מגוון רחב של מוצרים מובילים במחירים משתלמים במיוחד.

QUIK מציעה ללקוחותיה, מלבד מבצעים סופר אטרקטיביים, ליהנות משירות מהיר ויעיל ולרכוש את הקניות מהסופר באונליין – בלי לצאת מהבית, בממשק הזמנות נוח ופשוט ובמחירים אטרקטיביים, ולקבלן עוד באותו היום.

דורין פישר, סמנכ"לית השיווק והשירות של Quik שירות סופר אונליין: "חגיגת הקניות של חודש נובמבר מהווה עבורנו הזדמנות נוספת לפנק את לקוחותינו במבצעים סופר אטרקטיביים, ליהנות ממחירים משתלמים במיוחד ולחסוך מאות שקלים, כמו גם להעניק לקהל הצרכנים את האפשרות להתנסות בחוויה הייחודית של קוויק ולהזמין קניות מהסופר באונליין בקלות ובנוחות.

QUIK הוקמה במטרה להעניק שירות אחר וחדשני לצרכנים בישראל לרכישת מוצרים אונליין ולייצר חווית קנייה קלה ובטוחה, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. מודל החברה, המושתת על ליקוט ואספקה באמצעות שיתופי פעולה עם עשרות סופרים ורשתות שנבחרו בקפידה, שם את טובת הצרכן ואת חווית הרכישה בעדיפות ראשונה, כאשר לחברה אין אינטרסים להתחשב במלאי הקיים בחנות או להעדיף מותג אחד על פני השני, אלא מטרתה היא להעניק למזמין דרכה את המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר. בנוסף, QUIK שמה לעצמה מטרה להעניק שירות אישי, להיות קרובה ללקוחות ולספק להם את המשלוח הטרי ביותר ובמהירות, תוך מינוף יתרון המרחק הקצר מרגע ההזמנה ועד לפתח בית הלקוח. QUIK מעניקה שני שירותים ייחודיים: שירות משלוחים מהיום להיום, עד 4 שעות מרגע ההזמנה, ושירות איסוף עצמי המאפשר ללקוח להזמין מצרכים באתר ולהגיע לאסוף אותם בעצמו מבלי לצאת מהרכב, ברגע שיגיע לחניה יעמיסו לו את הקניות לבגאז'. באתר QUIK ניתן למצוא את המוצרים של כל החברות, היצרנים והיבואנים במחירים אטרקטיביים לצד מבצעים ייחודיים לאתר. המשלוחים יגיעו לבתי הלקוחות ארוזים באופן מסודר ומאורגן כאשר מוצרי החלב והבשר יגיעו בנפרד בצידנית עם קרחונים וזאת כדי לשמור על טריותם ועל איכותם באופן מקסימלי.

קרדיט צילום: מנחם רייס

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן