היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – "טיטוֹ טוֹב" מאת אפי שושני…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אפי שושני, מוזיקאי מבטן ומלידה, משיק ספר ילדים "טיטו טוב", הספר מבוסס על סיפור אמיתי, טיטו, הוא כלב שיצו מתוק במיוחד, אשר אומץ על ידי אפי, ומספר (כן, כן, דמות המספר היא כלב!) על חייו בצל הבעלים החדש, אני מאוד אוהבת את כלב השיצו, יש לנו אחד כזה במשפחה, וזהו כלב עם הרבה נשמה.

הספר "טיטו טוב" מאוד מרגש ונוגע ללב, ודרך הסיפור הילדים לומדים על רגישות וחמלה לאחר, התגברות על מכשולים ועוד,במיוחד ההבנה כשיש מוגבלות מסויימת, איך האחר מרגיש, וזהו ספר שניתן ללמוד ממנו רבות, במיוחד בתקופה הנוכחית , כששומעים על התייחסות לאנשים מוגבלים, או על חרם בבתי ספר, בהחלט יש הרבה מה ללמוד, ודרך הסיפור המקסים על השיצו המתוק שמעביר את תחושותיו בגוף ראשון, אפשר לצאת נשכרים, אוסיף שהאיורים של מלאכי בספר מקסימים.

אֲנִי טִיטוֹ. אֲנִי כֶּלֶב.

כֶּלֶב קָטָן. כֶּלֶב קָטָן וְלָבָן.

בְּטַח מַמָּשׁ מוּזָר לָכֶם לִקְרֹא סֵפֶר שֶׁכֶּלֶב כָּתַב.

אֲבָל… לִי זֶה חָשׁוּב. חָשׁוּב לִי לִכְתֹּב סֵפֶר עַל… עַל… עַל הָעֵינַיִם שֶׁלִּי. כֵּן. הָעֵינַיִם שֶׁלִּי. מָה כָּל כָּךְ מְיֻחָד בָּעֵינַיִם שֶׁלִּי? עוֹד מְעַט תָּבִינוּ.

כְּשֶׁהָיִיתִי בָּן אַחַת-עֶשְׂרֵה, הַמִּשְׁפָּחָה שֶׁגַּרְתִּי אֶצְלָהּ מָסְרָה אוֹתִי לְאִמּוּץ.

'טיטו טוב' הוא ספר פורץ דרך, במסגרתו מואנש הכלב, ומהווה את הדמות הראשית בסיפור. בסיפור יחווה הילד , תוך סיפור עלילתי וקולח,התמודדות אופטימית ומלאת קסם עם אתגרים קשים בחיים.

דרך כלב השיצו החמוד – 'טיטו', לומד הילד, להתמודד עם סיטואציות קשות, כגון אימוץ, היכרות עם אנשים חדשים, קשיים בחיי היומיום ועוד.

'טיטו', מאובחן ככלב עיוור לאחר בדיקה אצל הוטרינר, ולאורך כל העלילה, מדגים אופטימיות יוצאת דופן ושמחת חיים מרהיבה ממש.

הָאִישׁ שֶׁבָּא לְאַמֵּץ אוֹתִי נִרְאָה לִי גָּדוֹל כָּזֶה. עִם קָרַחַת, מִשְׁקָפַיִם, זָקָן קָצוּץ, עָגִיל, צְמִידִים וְטַבָּעוֹת. וְעִם צִיּוּרִים עַל הַיָּדַיִם – קַעֲקוּעִים קוֹרְאִים לָהֶם.

הוּא רָאָה אוֹתִי…

אֲנִי רָאִיתִי אוֹתוֹ…

וְאָז הוּא רָצָה לְלַטֵּף אוֹתִי…

הִסְכַּמְתִּי.

הוּא נִגַּשׁ אֵלַי, הוֹשִׁיט אֶת הַיָּד שֶׁלּוֹ וְ… הִתְחִיל לְלַטֵּף אוֹתִי.

אַחַר כָּךְ הוּא שָׁאַל (תּוֹךְ כְּדֵי לִטּוּף) אֶת הָאִשָּׁה שֶׁמָּסְרָה אוֹתִי לְאִמּוּץ, "אֵיךְ קוֹרְאִים לוֹ?"

וְהִיא עָנְתָה: "טִיטוֹ".

"טִיטוֹ?" שָׁאַל הָאִישׁ. "אֵיזֶה מִין שֵׁם זֶה?"

"זֶה הַשֵּׁם שֶׁלּוֹ, אֲדוֹנִי," אָמְרָה הָאִשָּׁה.

הָאִישׁ הִסְתַּכֵּל עָלַי, לִטֵּף אוֹתִי וְאָמַר: "שָׁלוֹם, טִיטוֹ. אֲנִי הָאַבָּא הֶחָדָשׁ שֶׁלְּךָ. בּוֹא. נוֹסְעִים לַבַּיִת הֶחָדָשׁ שֶׁלְּךָ."

אפי שושני, 54, מגדולי המלחינים והמעבדים המוזיקליים בישראל משיק ספר ביכורים ראשון פרי עטו. אפי, כתב מוזיקה לטובי מחזות הזמר שיצאו בישראל, לרבות "שיער", "דון קישוט", "מיקה שלי", "מי שחלם", "רנט", "אנני" ועוד; וכן אחראי על העיבוד המוזיקלי בסדרות וסרטים רבים ("כאן גרים בכיף", "החברים של נאור" ועוד) וכן ניהול מוזיקלי של טקסים רבים כולל "טקס פתיחת המכבייה ה-17", "טקס הדלקת המשואות בהר הרצל" ועוד.

מיקי קם מספרת: "…טיטו הוא כלב שהתעוור, ולמרות העיוורון שלו, הוא חי חיים שלמים, יפים ומשמחים,

קראתי את הספר לשני נכדיי המקסימים והם ואף אני מאוד נהננו, ממליצה בחום".

חנה לסלאו מוסיפה: "'טיטו טוב' הוא ספר טוב, הוא מספר על כלב ועל היחסים שלו עם הבעלים שלו… מאוד מומלץ".

אוולין הגואל"אני רוצה להמליץ על ספר מדהים של אפי שושני, "טיטו טוב", הנכדים שלי מתים עליו, אני מתה עליו, ואני ממש ממליצה בחום על הספר הזה, יש מה ללמוד ממנו."

עוד על אפי ניתן לקרוא בעמוד הויקיפדיה – https://bit.ly/3sk2I6n או באתר הבית שלו – http://www.effi-shoshani.com/

ניתן להשיג את "טיטו טוב" בחנויות הספרים המובחרות או באתר האינטרנט של ההוצאה לאור  "אופיר ביכורים" בכתובת www.ofir.org.il. מחיר מומלץ לצרכן 55 ש"ח.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן