היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

Dorco מותג סכיני הגילוח הטוב והמשתלם בעולם משיק סכין לנשים וגם ידית חדשנית 3D לגבר, והמחיר? לא תאמינו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

דורקו, מותג סכיני הגילוח השלישי בגודלו בעולם, משיק סכין מותאמת לנשים לאחר שנה של פיתוח אינטנסיבי. המותג הקוריאני, שמביא את סכיני הגילוח האיכותיים והמשתלמים (כ-30% יותר זול) עד אליכם הביתה,משקיע בחידושים ושיפורים טכנולוגיים אך שומר על המחיר המשתלם.

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר על העלאות מחירים בהרבה מוצרים, סכין גילוח היא מוצר חובה בכל בית בישראל גם לאישה וגם לגבר, ומאוד משמח לשמוע שחברת דורקו מביאה  חידושים ואיכות מעולה, במחיר נהדר לצרכנים, בעוד כל החברות במשק מעלות מחירים, לדורקו ישראל חשוב לשמור על מחיר אטרקטיבי ולכן החברה ממשיכה למכור את הסכינים האיכותיים שלה באותו מחיר, שהוא לפחות ב – 30% זול יותר מהמתחרה המוביל.

עדיין לא ברור איך לסכיני דורקו יש רק 5% משוק גילוח הגברים בארץ. מדובר בסכינים שלא נופלות באיכות מהמתחרה המוביל אך מחירן משמעותית נמוך יותר, כנראה שהצרכן הישראלי עדיין פראייר ונכנע בקלות לפרסומות.

חדש מדורקו – DORCO FOR HER

החברה הדרום קוריאנית מיישמת את הניסיון שצברה בסכיני הגילוח המוצלחים לגבר, ולאחר שנה של פיתוח אינטנסיבי, משיקה סכין נשית איכותית ומשתלמת לא פחות. Dorco For Her מורכבת מ- 6 להבים מפלדת אל חלד המעניקים גילוח חלק במעבר אחד.

עיצוב הסכין והידית גמיש במיוחד ומאפשר לסכין להתאים את עצמה לקימורי הגוף. פס הסיכוך הכפול של הסכין מועשר בשמן ארגן, שמן אבוקדו ואלוורה להרגעת העור. מבנה הסכין מאפשר זרימה פתוחה של מים לניקוי נוח של הסכין ועמידות לאורך זמן. כל סכין מגיעה באריזה נפרדת לשמירה על הסכין.

כמעט 85% מהנשים שניסו את הסכין, הכריזו כי הן מתכננות להחליף את הסכין הנוכחית שלהן בזו של דורקו, גם אני התנסתי בסכין החדשה והיא מאוד נוחה לאחיזה, וגם מאוד איכותית ויעילה, מאוד חשוב לי להשתמש בסכין עמידה ועדינה לשימוש, והסכין הזו בהחלט עושה את העבודה והמחיר ממש מצויין שזה חשוב מאוד, כמו הסכין לגבר כך גם הסכין הנשית מוצעת במחיר משתלם הזול יותר בלפחות – 30% ממותגים איכותיים אחרים וכמו תמיד – במשלוח חינם עד הבית.

ידית + סכין 29 ש״ח

רביעיית סכינים 38 ש״ח

ידית + 12 סכינים 125 ש״ח

סכין הדגל של דורקו Pace 6 Plus, זוכה לחידוש מעניין גם כן בדמותה של ידית חדשה. ידית D3 שהושקה השנה והיא בעלת יכולת תזוזה תלת ממדית המאפשרת ללהב לנוע לא רק למעלה ולמטה אלא גם ימינה ושמאלה. כך מאפשרת הידית להתאים את הגילוח לתווי הפנים באופן מושלם. הידית, בעלת מראה יוקרתי, מעוצבת וארגונומית מתמיד, ומעניקה אחיזה מוצקה בעת הגילוח והתאמה מושלמת לתווי הפנים לגילוח קרוב ובטוח מאי פעם.

בנוסף, נמסר מהחברה שכ-80% ממי שמנסה את המוצר פעם אחת הופך ללקוח קבוע.

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACEהכוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר 80 ₪ בלבד! (כולל משלוח חינם עד הבית) להשיג ב – MyDorco.co.il

אודות Dorco

דורקו, שהוקמה בשנת 1955 בקרום קוריאה, הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה מסחררת בארה"ב, אסיה ואירופה והשתלטו במהרה על נתח רציני מהשוק. רומן שבצ'וק, מבעלי החברה אומר כי – "זה מטורף בעיניי שאנשים יעדיפו להוציא סכום אסטרונומי על הסכין המתחרה רק כי רונאלדו הצטלם איתה. מקווה שהצרכן הישראלי ילמד קצת מהצרכן האירופאי לדוגמא, שם אין היתכנות למחירים כה גבוהים למוצר שכזה. זו אחת הסיבות ללמה באירופה מוצרים זולים יותר, הצרכן האירופאי פשוט לא קונה מוצר במחיר מוגזם".

וי.אנד.אר, המשווקת הבלעדית של דורקו בישראל, טוענת שהמוצרים כל כך טובים שכמעט ללא פירסום, המוצר שלהם לגבר תופס היום כבר כ-5% מהשוק. כמו כן נמסר מהחברה כי – "אנו כל כך בטוחים במוצר שלנו שאנו מבטיחים ללקוחות החזר כספי מלא במקרה של חוסר שביעות רצון".

הסכינים של דורקו משווקים באתר החברה ונשלחים חינם עד לבית הלקוח.

למידע נוסף על דורקו ישראל- mydorco.co.il.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן