היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – ספר מתח חדש מאת איימי סוטר קלארק נערה,11

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספר המתח נערה, 11 ,מאת איימי סוטר, נהדר לאוהבי ספרי המתח, אני מאוד אוהבת ספרי מתח שבהם העלילה מהירה ומותחת, וזהו ספר מצויין, במהלך הקריאה הסקרנות מתגברת והקורא מנסה לנחש מה קורה פה, הקריאה זורמת ומסקרנת מאוד, אין ספק שזהו ספר מתח קולח ומרתק.

גיבורת הספר -אלי קסטיו, היא עובדת סוציאלית בעברה שהעניקה תמיכה לקורבנות צעירים של פשעים אלימים. כעת היא מנחה של פודקאסט "פשע אמיתי" פופולרי, העוסק במקרים ישנים של ילדים נעדרים וחטופים.

בתום 4 עונות של הפודקאסט, במהלכן פענחה בהצלחה מקרים כאלה בעיר הולדתה במחוז טווין סיטיז שבמינסוטה, אלי מחליטה להתמודד עם המקרה שנהפך אצלה לאובססיה: רוצח הספירה לאחור, רה"ל. לפני 20 שנה, רה"ל הטיל אימה על הקהילה המקומית, כאשר במהלך 7 ימים הוא חטף ורצח באופן טקסי שלוש נערות צעירות, כל אחת מהן הייתה צעירה בשנה מהנרצחת שלפניה. לאחר שרצח את הקורבן בת ה-11, הרצף הטקסי נעצר והרציחות הפסיקו בפתאומיות.

אף אחד מעולם לא גילה למה…

כשמאזין מתקשר לתת לאלי טיפ לחקירה, היא יוצאת בעקבותיו, רק כדי לגלות את גופתו של האיש. אלי מרגישה אשמה ואז, בתוך ימים בודדים, נחטפת נערה צעירה שמתאימה באופן מחשיד לרצף שרה"ל קטע עשורים קודם לכן. התקשורת וגופי החוק הגיעו מזמן למסקנה שרה"ל התאבד, אך אלי מעולם לא האמינה בזה. היא קיוותה שהחקירה שלה תוכיח שהיא טעתה, אך נדמה כי הפודקאסט שלה דווקא מדרבן את הופעתם של קורבנות חדשים…

איימי סוטר קלארק היא סופרת ויועצת תקשורת. קלארק נולדה בעיירה קטנה במינסוטה, השלימה לימודי תואר ראשון בתיאטרון ועברה להתגורר בלונדון, שם למדה לתואר שני בכתיבה יוצרת ומו"לות באוניברסיטת קינגסטון. בימים אלה היא עובדת בספרייה של אוניברסיטת מלבורן, אוסטרליה.  נערה, 11 הוא ספרה הראשון.

משבחי הביקורת בעולם על הספר נערה,11

"סוחף ומטלטלחקירה פיקחית של הלבטים המוסריים הכרוכים בסיפורים של פשעים אמיתיים, במיוחד בפודקאסטים."

 The New York Times   "הניו יורק טיימס"

"עלילה שהיא מלאכת מחשבת."

– בוקליסט Booklist

"העלילה מלאת הניואנסים של קלארק תשמור את הקוראים דרוכים."

Publishers Weekly- פבלישרז ויקלי

"סיפור על אובססיה, היסטוריות אפלות ומסע של אישה אחת להביא רוצח מפחיד לדין –

אי אפשר להניח את הספר הזה מהיד"

אלכס סגורה,Alex Segura    סופר המתח עטור הפרסים והשבחים (מיאמי חצות, זהות חסויה)

"מתח מופתי ודופק לב שמכניסים קול חדש ומדהים בספרות הפשע "

סמנתה מ. ביילי  Samantha M. Bailey   – עיתונאית, עורכת' מחברת רב המכר "אישה על הקצה"

תרגום מאנגלית: אילן פן

380 עמודים מודפסים

מחיר הספר : 98 ₪

תאריך הוצאה: ינואר 2022  

ידיעות ספרים ופן הוצאה לאור

penn.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן