היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

הכירו סדרת חטיפי חלבון חדשה – go on nutrition כל חטיף במשקל 50 גרם – מכיל 33% חלבון! החטיפים מבוססים על חלבון מי גבינה איכותי איזולט, מועשרים בשבעה ויטמינים ומינרלים וללא תוספת סוכר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הכירו סדרת חטיפי חלבון חדשה – סדרת חטיפי החלבון go on nutrition 

המושקת בימים אלה בשלושה טעמים נהדרים:

וניל-פטל, שוקולד וקרמל מלוח. החטיפים מספקים "בוסט" טעים של חלבון איכותי, ויטמינים ומינרלים. הם ללא תוספת סוכר והם מתאימים לכולם – מתאמנים ולא מתאמנים כאחד.

קיבלתי להתנסות את החטיפי חלבון החדשים והמצויינים go on nutrition , אני משתדלת במהלך השבוע לצאת להליכות וגם לעשות אימוני פילאטיס, מאוד חשוב לשמור על אנרגיה של פעילות במיוחד בתקופת הקורונה הכל כך מאתגרת, לאחר הפעילות אני מרגישה נהדר וממש במרץ, ומאוד חשוב לי לאכול חטיף עם חלבון לאחר שהתאמנתי, והכי פשוט וקל מבחינתי להחזיק בתיק מגוון חטיפי חלבון זמינים, החטיף החדש go on nutrition פשוט נהדר ומאוד איכותי והכי חשוב ללא תוספת סוכר, אני בהחלט ממליצה בחום על שלושת הטעמים הנפלאים.

קרדיט צילום – חברת SANTE

סדרת החטיפים, מתוצרת חברת Sante המתמחה במזון בריאות, מבוססת על חלבון מי גבינה איכותי – איזולט. משקל כל חטיף 50 גרם מתוכם 16.5 גרם חלבון (33%)! בנוסף, החטיפים מועשרים בשבעה ויטמינים (ויטמין C, ויטמין E, ויטמינים מקבוצה B – 5B, 6B, 1B, 3B, 12B), במינרל מגנזיום ובסיבים תזונתיים. בכל חטיף רק 1.3 – 1.7 גרם סוכר (שהם סוכרים מהפרי).

החטיפים מתאימים כארוחה קלה וכנשנוש. כל חטיף ארוז בעטיפת אלומיניום השומרת על תכולתו וטריותו. קל ונוח לקחת אותו לכל מקום – לעבודה, לטיול, לבית הספר, לחדר הכושר או ליהנות ממנו בבית.

כשר חלבי (חלב עכו"ם).

משקל: 50 גרם.

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 ש"ח.

להשיג ברשת סופר פארם, BE, חצי חינם, טבע קסטל, חנויות נוחות, בתי טבע, חדרי כושר, בתי מרקחת, מכולות ועוד.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן