היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

הרטבים שישדרגו לכם את הטעם במנגל, בתנור ובמוקפץ! חברת "מאכלי עולם" מציעה ליהנות ממבחר הטעמים המיוחד של Sweet Baby Ray's – מותג הרטבים הפופולארי מארה"ב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הרטבים שישדרגו לכם את הטעם במנגל, בתנור ובמוקפץ! חברת "מאכלי עולם", המתמחה ביבוא ושיווק טעמים ומאכלים מהעולם, מציעה ליהנות ביום העצמאות, בל"ג בעומר ובכלל – ממבחר הטעמים המיוחד של Sweet Baby Ray's  – מותג הרטבים הפופולארי מארה"ב. 

כל מי שביקר במסעדת ברביקיו, בדיינר או במסעדת מזנון מהיר בארצות הברית בוודאי נתקל במבחר הרטבים הנהדר של  Sweet Baby Ray's, המתאפיינים בטעם עשיר ובמרקם סמיך ועם זאת קליל, ומשתדכים מצוין למגוון מנות של בשר ותחליפיו, המבורגר, נקניקיות, טופו, צ'יפס, טבעות בצל, נודלס, תפוחי אדמה ועוד. אז למה שאנחנו לא נהנה גם?

ועוד איך כדאי להנות מהרטבים המעולים שאני ממש אוהבת באופן אישי, מדובר ברטבים איכותיים וטעימים שמוסיפים טעם ומרקם סמיך לכל מנה שחשקה נפשכם להכין, בהחלט להביא את מיטב הדיינרים מארצות הברית אליכם , ובקלות הכנה ובימים אלו, יום העצמאות מתקרב ונהנה ממגוון מאכלים על האש, והרטבים המצויינים הללו בהחלט משתדכים נהדר עם כל מנה שאתם רוצים להכין, אני מאוד אוהבת לשים את הרטבים הללו על חלקי עוף שונים, יוצא נהדר, וגם על תפוחי אדמה, בצל, ובטטה,

טעים לאכילה כל השנה, ופותר מחשבות מה ואיך להכין, בקלי קלות תקבלו ממש מנה טעימה ונהדרת, ממליצה בחום על הרטבים המיוחדים הללו, חובה בכל בית, כי הטעם והמרקם יהיו מושלמים.

במבחר הרטבים:

רוטב ברביקיוBarbecue Sauce – הרוטב הראשון והמקורי של SBR

רוטב טריאקי Sweet Teriyaki – עם שומשום וג'ינג'ר

רוטב ברביקיו בטעם דבש ופלפל צ'יפוטלה – Honey Chipotle Barbecue Sauce

רוטב חריף – Hot Sauce – חדש בישראל

בהכנה על האש מומלץ למרוח את הרוטב ב- 5 – 10 הדקות האחרונות לצלייה. מומלץ גם להשתמש ברטבים כמרינדות להשרייה כשעתיים לפני הבישול או הצלייה, הרטבים מתאימים גם להכנה ולתיבול מוקפצים, בישול, בישול איטי ובכריך, והם גם נהדרים בתור דיפים עם ירקות, קרקרים, צ'יפס או נאצ'וס.

יש לשמור בקירור לאחר הפתיחה (עד 4 חודשים).

כשר פרווה באישור הרבנות לישראל ובהשגחת OU.

מחיר: כ-22.90 ש"ח (לבקבוק במשקל 340 – 510 גרם).

להשיג ברשתות טיב טעם, סטופ מרקט, קשת טעמים, אתר כרמלה, ובמעדניות וקצביות ברחבי הארץ.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן