היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – אמורפיה נגד הצורות מאת איל נחום…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר המקסים "אמפוריה נגד הצורות", מאת איל נחום, מיועד לילדים ולכל המשפחה ועלילתו עוסקת בסכסוך שנתגלע בין אמורפיה, חסרת הצורה לבין המשולש, המרובע והעיגול. הצורות לעגו לאמורפיה בשל שונותה והיא אשר הרגישה מושפלת ודחויה ביקשה בהתקף זעם לנקום בצורות ולהכחידן מהעולם. ד"ר נעים שהוא מגשר מומחה, מצליח ליישב את המחלוקת בין כל הדמויות בסיפור בעזרת מספר מסרים חינוכיים שהוא מעביר להם. ראשית, הימנעות מאמירות פוגעניות על ידי ראיית האחר, מתן ביטוי מילולי לרגשות לא נעימים, קבלה עצמית ויצירת מרחב מקבל לאחר ועוד.

הספר מאוד חשוב להעברת מסר לילדים על קבלת השונה, ועל סובלנות, מאוד מתאים לרוח התקופה ששומעים רבות על התנהגות של ילדים בבתי ספר והיחס המזלזל שלהם לאחר, חינוך מתחיל מגיל מוקדם ומאוד חשוב לשים על זה את הדגש ולראות את האחר, גם אם הילד או הילדה שונים, ספר מקסים עם מסרים חשובים ביותר, ועם איורים מדהימים שאייר יאיר ליסאי, הספר ערוך ומנוקד על ידי גילת עירון – בהר, כך שילדים בגיל צעיר יכולים גם לקרוא את הסיפור לבד, מאוד אהבתי את הסיפור מתאים לכולנו גם למבוגרים.

הסיפור נכתב בהשראת הורותו של נחום לשלישיית ילדים מאתגרת במיוחד בני -7 שנים, חלקם עם צרכים מיוחדים. קשיים שמאפיינים ילדים בוויסות רגשי במצבי כעס וחוסר התאמה להגדרת המקובלות החברתית הנם ממאפייניה הבולטים של אמורפיה, גיבורת הסיפור. הדרך שהדמויות עושות לקראת פיוס בניצוחו של המגשר, ד”ר נעים, הן במופע והן בספר, היא מלאת עניין, רגש והומור.

בנוסף כדאי להגיע למופע "אמורפיה נגד הצורות", שיתקיים בפסטיבל ירושלים לאומנויות ב-1.6.22 מופע לילדים ולכל המשפחה,

"אמורפיה נגד הצורות" היא הצגה המשלבת מחול, טקסט, מוזיקה מקורית ווידיאו ארט, ומטרתה להעמיק את היכרותם של ילדים עם צורות בסיסיות דרך סיפור רגיש ומלא הומור על בקבלת השונה.

לינק לרכישת הספר:

https://www.eventer.co.il/amorfiabook

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן