היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לכבוד שבועות – חג המים – מציעה "מדגל" מבית פלסאון ישראל ליהנות במטבח מברז "ירדן", בעיצוב אלגנטי ובמגוון צבעים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לכבוד שבועות – חג המים – מציעה "מדגל" מבית פלסאון ישראל, המתמחה בברזים, ארונות אמבט וכיורים, ליהנות במטבח מברז "ירדן": ברז אלגנטי ונוח לשימוש, הכולל פייה נשלפת ושני מצבי זרימה. הברז מוצע ב-4 צבעים: לבן, שחור גרפיט, כרום וניקל מוברש.

בכל בית, ברז המטבח הוא הברז שעובד הכי הרבה וזו בדיוק הסיבה מדוע עליו להיות פרקטי, פונקציונאלי וכן, גם מעוצב ויפה. ברז "ירדן" הוא בדיוק מה שכל בית צריך…

מדגל (משנת 1973) מקדישה תשומת לב רבה לאיכות, לשימושיות ולעיצוב הברזים מתוצרתה. שנים רבות היא מודעת לכך שמדובר באביזר פרקטי שנמצא בשימוש יום יומי שבמקביל, משפיע על נראות החלל כולו.

מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקן 9001  ISO ותקנים בינלאומיים מחמירים.

להשיג בחנויות קרמיקה וטמבוריות ברחבי הארץ. פרטים: www.madgal.co.il

מדגל מבית פלסאון ישראל, מהמובילות בתחום הברזים, ארונות האמבט וכיורי הפרימיום בישראל. שמה הולך לפניה בזכות מוצריה והשירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים, פרקטיים, מעוצבים ובמחירים הוגנים. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקןISO 9001 ותקנים בינלאומיים מחמירים.

קרדיט צילום – מדגל

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן