היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

משתגעים על שוקולד לבן? מותג UNIQUE מבית "מייסטר" מציג מטבעות שוקולד לבן 30% (חלבי), המצטרפות לסדרת מטבעות השוקולד המצוינת של המותג

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

משתגעים על שוקולד לבן? מותג UNIQUE מבית "מייסטר" מציג מטבעות שוקולד לבן 30% (חלבי), המצטרפות לסדרת מטבעות השוקולד המצוינת של המותג. חברת מייסטר מתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לשוק המקצועי והביתי. המטבעות מתאימות להכנת מגוון אינסופי של קינוחים ובהם גלידות, מוסים, ציפויים, עוגות, פרלינים, עוגיות ועוד.

אני מאוד אוהבת את המוצרים הנהדרים של חברת מייסטר, ואני משתמשת רבות במותג להכנת מאפים, עוגיות, ציפויי עוגה, מוסים ועוד, עם מטבעות השוקולד הלבן ניתן להכין מגוון שילובים , הטעם המיוחד של מטבעות השוקולד הלבן של UNIQUE בהחלט מוסיפים מאוד לאפייה,

באירוח של יום שישי לאחר ארוחת הערב, הגשתי את העוגיות אמסטרדם עם מילוי של המטבעות שוקולד לבן ומעל שמתי מטבע שוקולד לבן לקישוט, יצא ממש טעים ומפנק במיוחד עם ההפתעה בתוך העוגיה של השוקולד הלבן, ממליצה מאוד.

מצרפת את המתכון להנאתכם, מערבבים כוס ורבע קמח, 1/4 כוס אבקת קקאו, חצי כפית סודה לשתייה, 3/4 כפית מלח ומערבבים, בקערת מיקסר מערבלים 120 גרם חמאה רכה, חצי כוס סוכר לבן וחצי כוס סוכר חום כהה, עד שמקבלים תערובת אחידה, מוסיפים את החומרים היבשים ומערבלים עד שהקמח מתאחד, מכינים כדורים ומניחים על תבנית האפייה, ממלאים במטבעות השוקולד הלבן וסוגרים,

מעל מקשטים במטבע שוקולד לבן, ואופים 10 דקות בתנור שחומם ל-180 מעלות, מוציאים מחכים כמה דקות ונהנים….

השוקולד הלבן מיוצר מחמאת קקאו (30%), סוכר, אבקת חלב שמנה ואבקת חלב רזה, ונילין ומתחלבים. את המטבעות אפשר לטמפרר. כשרות: חלבי, בהשגחת הרבנות ובד"צ חוג חתם סופר.

מטבעות השוקולד לבן חלבי, מצטרפים לשני סוגים נוספים בסדרה: מטבעות שוקולד לבן פרווה טבעוני, ומטבעות שוקולד מריר – 60% מוצקי קקאו (פרווה).

מחיר הסוגים השונים: 45 ש"ח לאריזה במשקל 1 ק"ג.

בין הלקוחות המוסדיים והמקצועיים של מותג UNIQUE – מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, רשת פתאל ורשת דן, קונדיטוריות וקונדיטורים מובילים ובהם מיקי שמו, רולדין, רשת גולדה ועוד.

להשיג באתר: https://www.mayster-shop.co.il/  וברשתות ובחנויות מתמחות.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן