היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

תערוכה חדשה בגלריית האמנים יוניטי ארט ביפו: "אנרגיית אבנים ותכשיטים" של המעצבת טניה פארוביץ'

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

תערוכה חדשה בגלריית Unity Art ביפו: "אנרגיית אבנים ותכשיטים" של המעצבת טניה פארוביץ'. התערוכה תוצג בתאריכים 22.6.22 – 10.7.22 בגלריה, ברחוב דוד רזיאל 6, יפו. פתיחה חגיגית ב- 23.6.22 בשעה 18:00. הכניסה חופשית.

ליצור תכשיט מעור היא מלאכה לא קלה. להפוך את התכשיט לכזה שיכבוש לבבות פאשניסטות מאוסטרליה, אירופה, ישראל וארה"ב – זו אמנות. המעצבת טניה פארוביץ' כנראה פיצחה את הנוסחה…

"טכניקות של עיבוד עור דורשות מיומנות ודיוק משום שצריך לחוש את החומר, לדעת איך כל קימור יתנהג גם אחרי שימוש ממושך ולא פחות חשוב מכך, יש להכיר ולהבין איזה אבנים יש לשלב בתכשיט, כדי שייראה אלגנטי ומעניין", היא מסבירה.

בין הקולקציות שיצרה: קולקציה גיאומטרית, תכשיטים המשלבים ציור על אבני חן, צמידים, תליונים, עגילים, טבעות, סיכות ועוד.

איגוד האומנים Unity Art (משנת 2014) מאפשר לכל יוצר הזדמנות לממש את כישרונותיו. האיגוד מקדם אירועי תרבות והנאה ובהם ימי כיף, ירידים, תערוכות וסדנאות לגילים שונים. פרטים בעמוד הפייסבוק  https://www.facebook.com/unityartproject/

בית האיגוד, ברחוב רזיאל 6 ביפו, מארח פעילויות וגלריית תצוגה מתחלפת ובה ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. האיגוד נוסד ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

קרדיט צילום – יוניטי ארט

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן