היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חברת "ביג פוד כחול לבן" משיקה סדרה חדשה של סוכריות מרעננות ללא סוכר, בשישה טעמים אהובים, באריזות חמודות בשלב הבא יושקו עוד 18 טעמים!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חדש: חברת "ביג פוד כחול לבן", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון מהעולם, משיקה סדרה חדשה של סוכריות מציצה מרעננות ללא סוכר, במגוון טעמים אהובים ובאריזות צבעוניות וחמודות. בימים אלה מושקים 6 הטעמים הראשונים: אבטיח, אפרסק, תות שדה, לימון, מנטה וענבים. בשלב הבא יושקו עוד 18 טעמים כך שבסך הכל תכלול הסדרה 24 טעמים מרעננים.

אני מאוד אוהבת סוכריות מיוחדות ומרעננות, ומאוד חשוב לי שהטעם יהיה מעניין וגם שהסוכריות יהיו ללא סוכר, שמחתי להכיר ולהתנסות במגוון הטעמים של הסוכריות החדשות מחברת "ביג פוד כחול לבן", סוכריות בהחלט מרעננות וטעימות מאוד, שילוב של מנטה ופירות בטעמים שונים, אהבתי  גם את האריזה המיוחדת והצבעונית שלהן, ואת הנוחות שניתן לשים בתיק ולהנות, אני בהחלט מצפה לטעמים הנוספים והמרעננים בסדרה הנהדרת הזו, ממליצה מאוד על הסוכריות, בהחלט מומלצות.

הסוכריות מוצעות במיכל צבעוני, מאוייר בפרצופון חמוד וחייכן, בהשראת סגנון ה"קאוואי" היפני. המיכל קומפקטי ונוח לנשיאה בתיק או בפאוץ', ואפשר גם להניח במגירה בבית או במשרד.

קאוואי היא מילה יפנית שמשמעותה "חמידות". אסתטיקת הקאוואי ביפן פופולארית בעולמות הלבוש, האוכל, ממתקים, צעצועים, בידור ועוד והיא נפוצה במדינות נוספות כדרום קוריאה, טאייואן, סין ועוד.

כשר פרווה, באישור בד"צ בית יוסף והרבנות הראשית.

מחיר: 4.90 – 5.90 ש"ח לאריזה במשקל 22 גרם.

להשיג ברשתות שיווק ובחנויות ברחבי הארץ.

קרדיט צילום: אלכס גרמן

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן