היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

למה שלא תשמחו גם את הנמנעים מגלוטן עם אוזני המן טעימות? טחנת "קמח הארץ" מציעה לחג פורים מתכון טעים וקל הכנה להכנת אוזני המן, במגוון מילויים – מקמח מולינו ללא גלוטן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

למה שלא תשמחו גם את הנמנעים מגלוטן עם משלוח מנות של אוזני המן טעימות, ללא גלוטן? טחנת "קמח הארץ" מציעה לחג פורים מתכון טעים וקל להכנת אוזני המן במגוון מילויים – מקמח מולינו איטלקי, ללא גלוטן.

תוצאות האפייה בשימוש בתערובת מולינו אינן נופלות מאלו של קמחים רגילים מבחינת הטעם, המראה ונוחות העבודה .קמח הארץ מייבאת מאיטליה סדרה של תערובות איכותיות במותג "מולינו" לאפייה ללא גלוטן ובהן תערובות להכנת עוגות בחושות, לחמים, פיתות, פיצות ועוד; תערובת על בסיס עמילן חיטה להכנת מאפים מסוגים שונים ועוד.

כשרות: פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

את הקמחים של "קמח הארץ" ניתן להשיג בחנות האונליין באתר החברה, בחנויות טבע וברשתות ברחבי הארץ.

מתכון להכנת אוזני המן ללא גלוטן מקמח מולינו כחול (כ-20 אוזני המן)

חומרים

בצק:

480 גרם תערובת "מולינו" על בסיס עמילן חיטה (אריזה כחולה)

200 גרם מרגרינה חמאה (לפרווה, אפשר להמיר ל-200 גרם מרגרינה)

2 ביצים

120 גרם סוכר

1 שקית אבקת אפיה

1 כוסית קטנה (36 מ"ל) ברנדי או קוניאק

אבקת סוכר

מלית: שוקולד, פרג, תמרים, חלווה, אגוזים או מה שאוהבים

אופן ההכנה

  • מחממים תנור ל-175 מעלות
  • מאחדים את כל חומרי הבצק במיקסר, עם וו גיטרה, עד לקבלת בצק רך ונעים למגע (אם לא מתאחד טוב אפשר להוסיף מעט מים, עד שנוצר בצק נח לעיבוד(
  • מרדדים את הבצק למלבן בעובי של כחצי ס"מ
  • קורצים עיגולים בקוטר של כ-8 ס"מ. מניחים במרכז כפית מהמלית הרצויה, וסוגרים לצורת אוזן המן
  • אופים כ-20 דקות, עד שהבצק מזהיב
  • מקשטים באבקת סוכר

*זמן האפייה והטמפרטורה עשויים להשתנות בין תנור לתנור.

קמח הארץ" הינה טחנת קמח ישראלית (מ-2009) במושב כוכב מיכאל, המייצרת ומשווקת קמחי איכות במחירים הוגנים. הקמחים הנטחנים בה מכילים את גרעין החיטה בשלמותו, כולל הסובין והנבט. הקמחים המיובאים מגיעים מטחנות קמח מובילות ומתמחות בגרמניה, בצרפת ובאיטליה. על פי חזונו של מייסדה, אמנון ברזין, הטחנה נותנת מענה לאופה הביתי והמקצועי ומספקת קמחים איכותיים ומוכרים לצד קמחים נדירים ומיוחדים. בין הקמחים: קמחים מלאים ממגוון דגנים; קמח פיצה; קמחים צרפתיים; קמחים מדגנים עתיקים; קמחי פרימיום ועוד. כמו כן משווקת הטחנה את המותג נטול הגלוטן "מולינו", הכולל דברי מאפה, תערובות לאפייה ועוד. צמוד לטחנה פועל בית מאפה ללחמי מחמצת טריים, המשמש מוקד ידע ובודק הלכה למעשה את מגוון הקמחים.

קרדיט צילום: קמח הארץ

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן