היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – החלטות משנות חיים (ומוות) ,סיפורים ותובנות של אנשים ששינו את חייהם מקצה לקצה, מאת יוסי יסעור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי לסקירת קריאה את הספר החלטות משנות חיים (ומוות), מאת יוסי יסעור, מחבר רבי המכר גם לכם לא היו מים חמים, ופיצת איקאה ודילמות האיש השמן, יש החלטות בחיים כמו להחליף רכב או לקנות מטבח חדש, אך ישנן החלטות שתעשו אשר ישנו את חייכם מקצה לקצה, כיצד תדעו אם זו ההחלטה הנכונה?

בחיים הרבה פעמים אנו נדרשים לקבל החלטות, ובפנים אנחנו לא שלמים אם קיבלנו את ההחלטה הנכונה, באופן אישי אני נזכרת בהחלטה משמעותית שקיבלתי ממש לפני שהקורונה פרצה לחיינו בישראל, האם לשחרר את אבי מבית לוינשטיין לאחר שהשתקם מאירוע מוחי, ולהעבירו לטיפול ביתי, בהחלט החלטה ממש משמעותית מלווה בהרבה מחשבות, ולבסוף החלטתי למרות ההתנגדויות הרבות לשחרר אותו,וההפחדות לגבי ההשלכות, ובמרחק 4 שנים, קדימה, אבא בסדר, מרגיש טוב, כמובן שיש עליות וירידות, אך בהחלט ההחלטה הייתה נכונה, וממש שמחתי לקרוא את הספר המעניין הזה, ולקבל הרבה תובנות, אני באופן אישי משתדלת לקבל החלטות ולא לשבת על הגדר, ואהבתי לקרוא את הסיפורים והתובנות של האנשים ששינו את חייהם מקצה לקצה, בהחלט מרשים.

בספר ייחודי זה ראיין פרופ' יוסי יסעור, שלומד ומלמד קבלת החלטות כבר שנים רבות, ישראלים ששינו את חייהם לחלוטין:

בגיל 47, אחרי שירות בצנחנים, קריירה כעורך דין ואבהות, עברה רונית אישור מגדרי והתחילה לחיות כאישה

איש חיי לילה תל אביבי שנהפך לחסיד חב"ד

המסע של חרדי ליטאי, עילוי בתורה, שבגיל 37 יצא בשאלה

המעבר של פעיל "שלום עכשיו" אל זרועות הימין

הידרדרות לוחם הסיירת אל חיי הפשע

מוסלמית שבחרה לחיות לצד יהודים ולשרת בצבא

מה עובר על אותם אנשים שהחליטו כנגד כל הסיכויים לבצע שינוי כה דרמטי בחייהם, מה הם הסיבות, הקשיים, הגורמים להחלטות שהם קיבלו. מה אנו יכולים ללמוד מכך? השורה התחתונה אופטימית; מחקרים חדשים מראים שאנשים המחליטים לבצע שינוי דרמטי בחייהם מאושרים יותר מאלה הנשארים במצב הקיים. אך אין זה אומר שהם לא משלמים מחיר.

בשפה מרתקת ובגובה העיניים מתחקה יוסי יסעור אחר אנשים אלה. המרואיינים בספר, שכולם עברו שינוי מטלטל, מספרים בפתיחות יוצאת דופן על ההתלבטויות, הרגשות, הקשיים ותגובת הסביבה, ועל ההחלטה הגורלית ששינתה את חייהם.

אם גם אתם מתלבטים לגבי החלטה חשובה או מתקשים לבצע שינוי בחייכם, הספר המקורי והמרתק שבידיכם יאיר זוויות חדשות בתהליך קבלת ההחלטות וייתן לכם הרבה נקודות למחשבה.

 

הספר: החלטות משנות חיים (ומוות)

מאת: יוסי יסעור

מטר הוצאה לאור

עריכה: עידית נבו

268 עמודים, 108 ש"ח

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן