היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

ג'יני וג'יני 6 – קסמים משובשים מאת טריש גראנטד….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספר הילדים ג'יני וג'יני 6 – קסמים משובשים מאת טריש גראנטד, מתאים גם לראשית הקריאה, ספר מרתק לילדים עם הפעלת דמיון רב, המשך של הסדרה המצליחה ורבת המכר של טריש גראנטד, דרך הסיפור הילדים למדים שניתן לפתור בעיות מסובכות, ומחשבה יצירתית עושה את ההבדל, להיות פחות מקובעים, ולחשוב בצורה שונה ומעניינת, בהחלט כלים לחיים דרך סיפור מעניין עם איורים בשחור לבן של המאיירת מנואלה לופז.

החברות האהובות חוזרות אלינו עם עוד הרפתקאות בספר השישי בסדרה המצליחה !

וִילוֹ דֵּייוִיס, שֶׁהִיא גִּ'ינִי שֶׁמַּגְשִׁימָה מִשְׁאָלוֹת, חַיֶּבֶת לָשִׂים לֵב לְהַרְבֵּה דְּבָרִים שֶׁלֹּא מַעֲסִיקִים יְלָדוֹת אֲחֵרוֹת. טַבְלְאוֹת כּוֹכָבִים וּמַצְּבֵי הַיָּרֵחַ, לְמָשָׁל. כְּשֶׁנּוֹדַע לָהּ שֶׁלִּקּוּי יָרֵחַ עוֹמֵד לְהִתְרַחֵשׁ, הִיא קְצָת מוּדְאֶגֶת. וּמִתְבָּרֵר שֶׁיֵּשׁ לָהּ סִבָּה טוֹבָה לַחְשׁוֹשׁ, כִּי אַחֲרֵי הַלִּקּוּי כָּל הַמִּשְׁאָלוֹת בְּבֵית הַסֵּפֶר רִיבֶרְטַאוּן יוֹצְאוֹת מִשְּׁלִיטָה. הַאִם וִילוֹ תּוּכַל לִפְתּוֹר אֶת הַבְּעָיָה? אוֹ שֶׁלֹּא… כִּי זוֹ בְּעָיָה שֶׁלֹּא מֵהָעוֹלָם הַזֶּה?

את הסדרה המצליחה, כתבה הסופרת טריש גראנטד ,מחברת של יותר מ- 40 ספרי ילדים. בנוסף  עורכת ספרי ילדים העוזרת לסופרים לעצב סיפורים משלהם. טריש מתגוררת עם בעלה, החתול שלה והר ספרים בברוקלין, ניו יורק.

מאיירת הספר, מנואלה לופז, אמנית מופנמת, חובבת תה, המאיירת ספרי ילדים ופרויקטים נוספים.

ג'יני וג'יני 6 – קסמים משובשים
מאת: טריש גראנטד
איורים: מנואלה לופז
הספר מתאים לגילאי 5-9
מטר הוצאה לאור
128 עמודים, 58 ש"ח
תרגום: גליה אלוני דגן
עריכה: חמוטל לוין
את הספר תירגמה גליה אלוני דגן
שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן