היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לאור המשבר העולמי בענף שמן הזית ״עץ הזית״ מחזירה את ״זיתולה״ למדפים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לאור המשבר העולמי בענף שמן הזית, המחסור בחומרי גלם ועליות המחירים החדות, ״עץ הזית״ החליטה להחזיר את המוצר ״זיתולה״ למדפים – שמן קנולה המשלב בתוכו גם שמן זית כתית מעולה (כמות של 10%) בבקבוק אחד.

שילוב שמן זית כתית מעולה מעניק למוצר ארומה אופיינית באופן טבעי כך שיכול להתאים לבישול, תיבול, טיגון ואפייה, אני מאוד אוהבת להשתמש בשמן קנולה של עץ הזית, ומאוד שמחתי ששמן זיתולה חזר למדפים, בזכות השילוב של שמן קנולה עם שמן זית, בהחלט בשורה נהדרת לקהל הצרכנים, לחזרתו של מוצר מעולה.

שילוב השמנים מעניק למוצר מגוון יתרונות ויאפשר לצרכן ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של שני השמנים  – המוצר עשיר בנוגדי חימצון, עשיר בשומן בריא מסוג אומגה 3 ובוויטמין  E וברכיבים בריאותיים נוספים.

הכנתי עם השמן זיתולה שקשוקה תרד, יצא ממש טעים, ומאוד קל להכנה, מטגנים בצל קצוץ עם 3 כפות שמן זיתולה של עץ הזית, מוסיפים תרד חתוך ומטגנים 5 דקות, מוסיפים שמנת לבישול, מלח, פלפל, קצת אגוז מוסקט, ומבשלים עוד 5 דקות, מוסיפים ביצים לשקשוקה אפשר גם חתיכות גבינה בולגרית, מבשלים עד שהביצים מוכנות, יצא טעים מאוד…

"זיתולה" זמין בכל רשתות השיווק בבקבוק פלסטיק בגודל של 750 מ"ל, בהשגחת בית יוסף ורבנות ראשית. כשר גם לפסח לאוכלי קטניות.

'עץ הזית' הינו מותג אהוד ביותר בקרב הצרכנים אשר מעניק ערך מוסף במוצריו, בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא . מוצריו מהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות. מותג 'עץ הזית' מביא לצרכן הישראלי מגוון רחב של מוצרים בעלי תועלות בריאותיות, קולינאריות ופונקציונאליות, עליהן שמה החברה דגש רב.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן