היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לקראת חודשי האביב והקיץ משיק מותג המזוודות הבינלאומי סמסונייט קולקציית צבעים חדשה למזוודות האייקוניות S'CURE – במחירים מיוחדים 2023

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

סמסונייט, החברה הבינלאומית המובילה בתחום המזוודות והתיקים, משיקה לקראת חודשי האביב והקיץ/לקראת חג-הפסח ועונת הנסיעות של קיץ 2023 את סדרת המזוודות האייקוניות S'CURE – במחירים מיוחדים.

מזוודות איכותיות לנסיעה בארץ או לטיסה בחו"ל, מאוד חשוב, במיוחד עם אחריות ל- 5 שנים, ואיכות נהדרת,יש לי את המזוודה של סמסונייט, ואני יכולה להגיד שזו מזוודה מעולה,נסעתי איתה אינספור פעמים לחו"ל והיא עשתה את העבודה, ועכשיו לקראת פסח והקיץ, זמן טוב להתחדש במזוודה חדשה ועם אפשרות בחירה לצבע שאתם מאוד אוהבים, כי על איכות לא מתפשרים.

מדובר בליין המזוודות הקשיחות, האייקוניות המזוהות עם המותג זה למעלה מ- 10 שנים, אליהן מצטרפים העונה, לצד 5 הצבעים הקלאסיים הקבועים של סדרה זו – שחור, כחול כהה, כחול טורקיז, אדום ואפור-כסף, 2 גוונים חדשים ססגוניים – צהוב-לימון וכחול פטרול במהדורה מוגבלת.

הסדרה האייקונית מציעה מזוודות ב- 4 גדלים שונים. כל אחת מהגדלים בעלת 4 גלגלים כפולים, מנעול מרכזי ו – 2 מנעולי צד, מערך פנימי דו-צדדי נוח לאריזה. כמו כן, המזוודות עשויות מ-100% פוליפרופילן, בטכניקה חדשנית הנקראת FLOWLITE, המאפשרת יצירת שכבות דקות וקלות ללא כל פשרה בחוזק החומרים.

מחירים מיוחדים לצרכן החל מטרולי עליה למטוס- 770 ₪  ועד למזוודות גדולות בנפחים גדולים, המתאימות לטיולי משפחות ( 81 ס"מ/31 אינצ')- 945 ₪.

*5 שנות אחריות בינלאומיות מטעם היצרן. 

*מיוצרות באירופה.

ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונייט:

*בקניון רמת-אביב, ת"א  *בקניון עזריאלי, ת"א  *בקניון איילון, ר"ג  *בגרנד-קניון, חיפה.

ובחנויות הנבחרות.

קרדיט צילומים: חברת סמסונייט

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן