היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

טחנת "קמח הארץ" מאחלת חג שבועות שמח! מציעה קמח מעולה להכנת פיצה ופוקאצ'ה ותערובות אפייה איטלקיות "מולינו" – נטולות גלוטן – כך שכולם יוכלו ליהנות ממטעמי החג!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

טחנת "קמח הארץ" מאחלת חג שבועות שמח, ומציעה קמח לפיצה ופוקאצ'ה באיכות מעולה, ותערובות אפייה איטלקיות "מולינו" (ירוק וכחול) – נטולות גלוטן – כך שכולם יוכלו ליהנות ממטעמי החג!

הקמח לפיצה ופוקאצ'ה, תוצרת גרמניה, הוא קמח חיטה לבן באיכות מעולה, עשיר במיוחד בחלבון ובגלוטן. הקמח יוצר בצק חזק, גמיש, רך ובעל מרקם וטעם עשירים ובזכות הרכבו הוא מתאים במיוחד להכנת פיצות ופוקאצ'ות. הקמח כשר בהשגחת בד"ץ מהדרין הרב רובין והרבנות הראשית לישראל. מחיר: 10 ש"ח לאריזה של 1 ק"ג.

אני מאוד אוהבת את הקמחים של טחנת "קמח הארץ", מדובר בקמחים מאוד איכותיים, ועכשיו חג השבועות בפתח, ויש הרבה תכנונים מה להכין לקראת החג, אז מבחינתי מאפים מוסיפים מאוד לשולחן חג השבועות, וקיבלתי להתנסות את הקמח לפיצה ופוקאצ'ה של טחנת "קמח הארץ", מדובר בקמח מעולה להכנת מאפים, העבודה איתו מאוד קלה, והתוצאה מופלאה.

עם הקמח המצויין הזה הכנתי פיתות מחבת עם יוגורט וגבינה, ממש קל להכנה ויצא מצויין, ואני מבטיחה לכם שלאחר שתטעמו תכינו שוב שוב, וגם ממליצה להכין לחג שבועות, תקצרו הרבה מחמאות.

אופן ההכנה לפיתות מחבת, גביע יוגורט , 2 כוסות קמח לפיצה ופוקאצ'ה של טחנת קמח הארץ, 2 כפיות אבקת אפייה, 1 כפית מלח, 4 כפות עלי זעתר טריים קצוצים, חצי כוס גבינה צהובה מגורדת, 3 כפות שמן זית, לשים את כל החומרים בקערה אבל רק עם כף שמן זית, לערבב וללוש עד לקבלת בצק רך לעבודה, לשמן במעט שמן זית, לחלק ל-8 חלקים שווים, ליצור כדור, לשטח כל כדור לעיגול, לשיפ מעט שמן זית על החלק העליון, לחמם מחבת בינונית, ולהפוך לשני הצדדים עד שמשחים ומוכן, ולהנות.

מתערובות האפייה האיטלקיות נטולות הגלוטן – "מולינו ירוק" ו"מולינו כחול" –  אפשר להכין פיצות נהדרות, פוקאצ'ות, לחמים ועוד. תוצאות האפייה בהן לא נופלות מאפייה בקמחים רגילים מבחינת המראה, הטעם ונוחות העבודה. התערובות כשרות פרווה, בהשגחת בד"ץ העדה החרדית והרבנות הראשית לישראל. מחיר: כ- 17 ש"ח לאריזה של 500 גרם.

קרדיט צילום – משה פילברג

ניתן להשיג באתר הטחנה ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ (רשימת חנויות באתר).

"קמח הארץ" הינה טחנת קמח ישראלית (מ-2009) במושב כוכב מיכאל, המייצרת ומשווקת קמחי איכות במחירים הוגנים. הקמחים הנטחנים בה מכילים את גרעין החיטה בשלמותו, כולל הסובין והנבט. הקמחים המיובאים מגיעים מטחנות קמח מובילות ומתמחות בגרמניה, צרפת ואיטליה.

עפ"י חזונו של מייסדה, אמנון ברזין, הטחנה נותנת מענה לאופה הביתי והמקצועי ומספקת קמחים איכותיים ומוכרים לצד נדירים ומיוחדים. בקמחים: קמחים מלאים ממגוון דגנים; קמח פיצה; קמחים צרפתיים; קמחים מדגנים עתיקים; קמחי פרימיום ועוד. בנוסף, משווקת הטחנה את המותג נטול הגלוטן MOLINO (מולינו) הכולל דברי מאפה, תערובות לאפייה ועוד. בצמוד לטחנה פועל בית מאפה ללחמי מחמצת טריים, הבודק הלכה למעשה את מגוון הקמחים ומשמש כמוקד ידע לאופים בכל הרמות.

"קמח הארץ" מציעה מתכון לפיצה מעולה:

המתכון באדיבות דודו אסלן, מבית הקפה "חממת הסחלבים" בקיבוץ מעלה החמישה

מצרכים:
לבצק
1 ק"ג קמח פיצה ופוקאצ'ה של "קמח הארץ"
650 מ"ל מים חמימים

5 גרם שמרים יבשים
25 גרם  מלח

לרוטב (להכפיל כמויות לפי הצורך)
1 ק"ג עגבניות שלמות

20 גרם סוכר

20 גרם מלח

1 כפית אורגנו

אופן ההכנה:

בצק:

  • מכניסים את כל המרכיבים למיקסר עם וו לישה, לשים 10 דקות
  • לאחר הלישה מחלקים לכדורים (250- 300 גרם לכדור), ומקמחים
  • מסדרים את הכדורים (עם רווחים ביניהם) על תבנית מקומחת, מכסים במגבת
  • מתפיחים כ-24 שעות במקרר (אם אין אפשרות להכניס למקרר, ניתן להתפיח כמה שעות בטמפ' החדר)

רוטב:

טוחנים הכל בבלנדר/מעבד מזון, עד למרקם הרצוי

הכנת הפיצה:

  • משטחים את כדורי הבצק בתבנית פיצה
  • מורחים מעל כמות נדיבה של רוטב
  • מחממים תנור לחום גבוה, מכניסים את הבצק עם הרוטב ל-5 דקות, מוציאים ומוסיפים את המוצרלה ותוספות שאוהבים, ומכניסים שוב לתנור עד שהבצק משחים והגבינה מבעבעת

**   אם יש תנור מקצועי: אופים את הבצק, הגבינה והתוספות, בחום גבוה של

300 מעלות, עד שהבצק משחים והגבינה מבעבעת.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן