היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "אורח באחוזת פארלי" מאת ריס בואן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי לסקירה את הרומן החדש, אורח באחוזת פארלי, מאת הסופרת עטורת הפרסים, מחברת רבי המכר הילד הטוסקני ומחברת הציור מוונציה, ספר משובח ומומלץ, קראתי גם את הספרים הקודמים של הסופרת המוכשרת ריס בואן, והרומן ההסטורי החדש "אורח באחוזת פארלי", השילוב בספר של מתח עם רומנטיקה ואירועים הסטוריים ממלחמת העולם השנייה, גורם לקריאה להיות מעניינת ומרתקת, ובהחלט נסחפתי בקריאה.

סאגה סוחפת ומרגשת על מעמד, משפחה, אהבה ובגידה, בהשראת אירועים ודמויות ממלחמת העולם השנייה, "סוחף מהעמוד הראשון, מותח, רומנטי, מסוגנן – כמו לעשות בינג' על דרמה בריטית גדולה." – לי צ'יילד

מלחמת העולם השנייה מגיעה לאחוזת פארלי, מקום מושבם של לורד וסטרהאם וחמש בנותיו. כאשר חייל עם מצנח פגום, צונח אל מותו בשטחה. המדים והציוד שלו מעוררים חשד, והקצין וחבר המשפחה, בן קרסוול, לוקח על עצמו בחשאי את המשימה להכריע אם מדובר במרגל גרמני. המשימה גם מעניקה לו הזדמנות להימצא בקרבתה של פמלה, בתו האמצעית של לורד וסטרהאם, שבה הוא מאוהב בחשאי. אך לפמלה יש סוד משלה: היא התקבלה לעבודה בבלצ'לי פארק, מקום משכנה של היחידה הבריטית לפיצוח צפנים.בשעה שהוא עוקב אחר שובל של מרגלים ובוגדים, בן מגלה שחלק ממי שסובבים אותם אוחזים באג'נדה מבחילה והרת גורל מבחינה היסטורית. האם יצליח – בעזרתה של פמלה – לעצור את חורשי הרע לפני שאנגליה תנחל מפלה? רב המכר העולמי "אחוזת פארלי" זכה לביקורות מהללות ובשלל פרסים, בהם פרס "אגתה" לרומן ההיסטורי הטוב ביותר.

"מותחן היסטורי מהנה להפליא ועשוי מלאכת מחשבת. עם כל תפנית הקורא מתקשה יותר ויותר להכריע במי לבטוח." Publishers Weekly

"שילוב של בידור, סקרנות אינטלקטואלית ורקע ריאליסטי שזיכו את בואן בפרסים ובקהל קוראים נאמן."

New York Journal of Books

ריס בּוֺאֶן, מחברת רבי-המכר של "הניו יורק טיימס" ו"הוול סטריט ג'ורנל", נולדה באנגליה, למדה באוניברסיטת לונדון, ועכשיו מחלקת את זמנה בין צפון קליפורניה לאריזונה.

פן הוצאה לאור וידיעות ספרים, מאי 2024  / 367 עמודים / מאנגלית: רחל פן / עיצוב עטיפה: טליה בר   

penn.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן