היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – כרוניקה של מחלת נפש מאת עופר ירמינובסקי….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר "כרוניקה של מחלת נפש" מאת כרוניקה של מחלת נפש, סיפור אנושי מטלטל ומעורר מחשבה ואי שקט ,הספר חושף בפני קוראיו  את המתרחש מאחורי מסך הברזל של המחלקה הפסיכיאטרית הסגורה, רומן מאוד מעניין הפותח צוהר למקום חשוב ומסקרן, מעבר לכך שהספר מרתק וסוחף , מדובר במסמך חברתי ונפשי חשוב מאוד, מחלת נפש זה לא דבר פשוט וההבנה מה קורה לגיבור הסיפור, רני בראון במקום הסגור, ואת מה שעובר עליו עם אהבתו כנער מתבגר לתמי יוגב, נערה המאושפזת באותה מחלקה, הרבה טלטלות ומצבים לא פשוטים מועלים על הכתב, וגם סוגיית האשפוז הכפוי, בהחלט ספר שונה ממה שקראתי עד היום, בגלל הנושא המורכב.

הסופר עופר ירמינובסקי מספר ביד קלה ובכישרון רב את קורותיו של נער בן חמש עשרה המאושפז במחלקה בשל מחלת נפש קשה. את הספר מאכלסות דמויות רבות, ססגוניות ומעניינות, אותן פוגש הגיבור במחלקה וביניהן מתפתחות מערכות יחסים סבוכים ולא שגרתיים.

עופר ירמינובסקי הוא סופר ומשורר ילדי 1973, מתגורר ברמת גן.

זהו ספרו החמישי של עופר ירמינובסקי בהוצאת ארגמן מיטב , ספריו הקודמים הם: "אושר חמקמק מדי" (2016, שירה, הוצאת גוונים) – מגוון שירים ייחודיים המופיעים תחת חמישה שערים כשכל שער מציג פן אחר בכתיבתו ובנפשו; "נסיעה אחרונה" (2017 , קובץ סיפורים, הוצאת מטר – שולחן כתיבה) המכיל 30 סיפורים קצרים העוסקים ברובם באנטי גיבור ובהלך רוחו, בתעתותי הנפש והזמן ובהתמודדות עם מצבים מפתיעים, רגשיים ונפשיים. הסיפורים נפרדים זה מזה לכאורה, אך עם זאת מתחברים ונשזרים בעלילתם ובמסע החיפושים של כל אחד מהם אחר האושר והאהבה; "ארץ השמש" (2019, פרוזה, הוצאת צמרת) על קיונו, יצור מכוכב אחר, הנוחת באחד מרחובות העיר ויוצר מהומה רבה. לא הרחק משם, בדירה קטנה, מסתתר אודי, בחור צעיר המסתיר סוד אפל בחייו. היחסים המורכבים בין הדמויות בספר יוצרים פסיפס אנושי מרתק החושף את המרקם החברתי בארץ ואף מגיע אל מתחת לפני השטח; ו"ילד קורא לי בחלום" (2020, שירה, הוצאת ספרא), שבו הוא כותב שירה אישית-לירית ושירה חברתית נוקבת כשאין מחסום בין הז'אנרים והוא מניח לשירה לשרת את דעותיו ומחשבותיו.

המשוררת והסופרת ציפי שחרור, שערכה ספרותית את ספרו החדש של עפר ירמינובסקי ואת ארבעת ספריו הקודמים, מלווה אותו במשך שנים בתהליך הכתיבה. לדבריה, ספרו החדש הוא רומן לכל דבר ואף משמש מסמך חברתי ונפשי חשוב מאוד. שחרור: "ספר זה נכתב למעשה כספרו הראשון של עופר, ודרכו הוא עוסק בנפש האדם על כל תהפוכותיה ורבדיה השונים. כשהוא חזר לכתוב אותו לאחר שנים הספר נכתב מחדש באמצעות דיאלוג פנימי מיוחד בין המחלה לבין גיבור הספר, וכתוצאה מכך נוצרו בספר רבדי דיבור בעלי משלב לשוני שונים".

הספר: כרוניקה של מחלת נפש

הסופר: עפר ירמינובסקי.

ז'אנר: פרוזה.

עורכת: ציפי שחרור.

כריכה: רכה.

מספר עמודים: 481, 75 ש"ח

הוצאה לאור: ארגמן מיטב הוצאה לאור.

שנת הוצאה לאור: 2024.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן