היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

תו 'מגן שמש', תו איכות וערכיות מבית העמותה הישראלית לסרטן העור הושק היום, הראשונים לקבל את התו – מוצרי ההגנה מפני השמש של חברת AVENE

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מוצרי ההגנה מפני השמש של חברת AVENE הם מוצרי ההגנה מהשמש הראשונים בישראל שקיבלו את תו איכות וערכיות "מגן שמש" של העמותה הישראלית לסרטן העור.

התו ניתן לחברות שחורטות על דגלן את נושא ההגנה מפני השמש, פועלות בתחומי החינוך וההסברה להתנהלות נכונה בשמש ולא מקדמות מוצרי שיזוף.

"אנחנו מברכות את חברת AVENE  – הראשונים לקבל את תו "מגן שמש" של העמותה הישראלית לסרטן העור", אומרת ענבל כהן תובל מנכ"לית העמותה. "העמותה פועלת להעלאת המודעות לסרטן העור ולקידום התנהלות נכונה והגנה מפני השמש. בשנתיים האחרונות מקדמת העמותה תוכנית לאומית למניעת סרטן העור בשיתוף עם משרד הבריאות והתו ניתן לחברות ששותפות לערכים הללו".

AVENE הינו מותג דרמו קוסמטי מוביל ומבוסס מחקרית לטיפול בעור רגיש המיוצר על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה. מוצרי ההגנה מהשמש של AVENE מעניקים הגנה אופטימלית מקרני ה-UVB ו UVA-וקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן