היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש בבתי הקולנוע – Back to Black

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הוזמנתי להקרנת בכורה של הסרט החדש והמעניין Back to Black, על חייה של איימי ויינהאוס, הסרט מאוד מרתק, ומראה צדדים נוספים בדמותה של איימי ויינהאוס, ואת האהבה העוצמתית שלה למוזיקה, לשירים שכתבה על אירועים בחייה, היא חיה את המוזיקה, והייתה בהחלט כשרון מולד, היא פחות חשבה על כסף , ממון לא עניין אותה, היא חוותה את השירים מעומק ליבה, ולכן הצליחה כל כך, אך במקביל היה גם המון כאב, והתמכרויות, ואהבה עמוקה לבלייק, וגם אכזבות רבות, מאוד אהבתי את הסרט ואני ממליצה.

לראשונה בקולנוע – סיפור חייה מעלייתה לתהילה של איימי ויינהאוס, מהיוצרות המצליחות ואהובות בעולם, דרך הסערות והשערוריות ועד האלבום שהפך לתופעה Back to Black:

מערכת היחסים עם סבתא שלה, אהבה שאינה תלויה בדבר, רגעים משפחתיים קסומים, שהיו גם חלק מחייה.

 

הסיפור מסופר מנקודת מבטה של איימי, והסרט מספק זווית ראיה חדשה, נשית וגאה אודות האישה מאחורי האגדה, ואודות מערכת היחסים שנתנה השראה לאחד מהאלבומים הגדולים ביותר בכל הזמנים. ביימה סם טיילור-ג'ונסון, במאית "חמישים גוונים של אפור", הסרט נעשה בתמיכת משפחתה של ווינהאוס

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=_83Q1qAOwwc

סיפורה של איימי ווינהאוס

אנגליה 2024 , 122 דקות

בימוי: סאם טיילור ג'ונסון (חמישים גוונים של אפור)

קרדיט צילומים:

טוליפ אנטרטיינמנט ישראל

בהפצה עולמית של חברת Universal Pictures©

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן