היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש על המדף: "תבואות" משיקה חטיפי אנרגיה טעימים, טבעוניים ועשירים בחלבון מהצומח כדורי תמר וקקאו עם חמאת אגוזים, וכדורי תמר וקקאו עם חמאת בוטנים – עשויים 100% רכיבים טבעיים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "תבואות", המתמחה במזון אורגני וטבעי, משיקה חטיפי אנרגיה טעימים, טבעוניים ועשירים בחלבון מהצומח, בשני טעמים: כדורי תמר וקקאו עם חמאת בוטנים, וכדורי תמר וקקאו עם חמאת אגוזים.

קרדיט צילום: אייל גרניט

במהלך השבוע אני משתדלת לעשות פעילות גופנית, ולאחריה מאוד חשוב לאכול חטיף עם חלבון במיוחד לאחר שהתאמצתי, מאוד אהבתי את חטיפי האנרגיה הטעימים של חברת "תבואות", מאוד מוצלחים וגם עם ערכים תזונתיים נהדרים לגוף, נהדר גם לקחת לטיול, חופשה, לעבודה, סוגר את הפינה של החשק למתוק ועדיף מבחינתי, אין ספק שתבואות ממשיכה להפתיע את קהל הלקוחות עם עוד מוצר מצויין, ממליצה בחום.

כדורי התמרים עשויים 100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת של סוכר לבן, חומרי טעם וריח או חומרים מלאכותיים או משמרים.

הרכיבים כוללים תמרים (68%), חלבון אפונה (10%), קקאו וחמאת אגוזי לוז או חמאת בוטנים (10%). בכל אריזה 6 כדורים המכילים – 12 גרם חלבון ו- 12 גרם סיבים תזונתיים.

כדורי התמרים נהדרים כחטיף אנרגיה מזין וכיפי לנשנוש, בכל זמן: לצד שתיה חמה או קרה, ברכב, בטיול, בבית או בעבודה. הם מוצעים בשקית זיפר עם סגירה חוזרת לשמירה על הטריות, כך שמתפנקים וסוגרים, עד הפעם הבאה.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות כפר תבור.

מחיר: 10.90 ש"ח לאריזה במשקל 90 גרם. בכל מארז 6 כדורים.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובחנויות פרטיות.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן