היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"תבואות" מאחלת שנה טובה ומתוקה, מלאה באושר, בריאות איתנה, נחת ושלווה בתבואות, דיבורים ומעשים כן באים ביחד: כל השנה החברה מציעה מבחר מוצרים איכותיים, טבעיים ואורגניים, שטובים לגוף ולנשמה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "תבואות"(משנת 2007), המתמחה במזון אורגני וטבעי, מאחלת שנה טובה ומתוקה, מלאה באושר, בריאות איתנה, נחת ושלווה.

חגי תשרי מתקרבים אלינו, ואיתם עולה המחשבה מה להכין, אני באופן אישי מעדיפה הכנות קלות, ועם מבחר המוצרים הטבעיים והאורגניים של חברת תבואות ניתן לשדרג מנות, ולהכין מגוון מטעמים נהדרים לחג, אני מאוד אוהבת את המוצרים האיכותיים והנהדרים של חברת תבואות, ושמחתי לקבל להתנסות מבחר מוצרים משובח, טבעי ואורגני, דבש אורגני, אורז בסמטי אורגני, וצימוקים אורגניים,

עם האורז והצימוקים הכנתי מנה ממש טעימה וקלה להכנה, והטעם וואו, בישלתי את האורז הבסמטי אורגני  של תבואות ,לפי ההוראות, בנפרד טיגנתי בצל בינוני קצוץ עד להשחמה, הוספתי שקדים מולבנים, וחופן צימוקים אורגניים של תבואות,

והמשכתי לערבב כ-3 דקות על להבה בינונית, מזגתי אורז לצלחת, הוספתי מעל את התערובת הטעימה שהוכנה, ויצא ממש טעים, ומאוד מרשים לאירוח על שולחן החג.

בתבואות, דיבורים ומעשים באים ביחד: תבואות מציעה מבחר עצום של מוצרים איכותיים, טבעיים ואורגניים, שטובים לגוף ולנשמה בארוחות החג, ובכל אחד מימות השנה. מה תכינו איתם?

טעימה קטנה:

דבש אורגני:

למנהג החג לשנה מתוקה לטבילת תפוח בדבש, וכמובן להמתקה והעשרה של מגוון מאכלים ותבשילים, משקאות, קינוחים, מאפים, עוגות, עוגיות ועוד. מצוין גם כמו שהוא, עם כפית… משקל 500 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

אורז בסמטי אורגני:

להכנת מגוון מנות ותוספות בטעמים שונים – לבן, עם טנזיה, רוטב קארי, קרם קוקוס, פפריקה ועגבניות, הרבה בצל מטוגן, ראס אל חנות, בהרט, גראם מסאלה ועוד. נהדר גם להכנת קינוחים כמו אורז בחלב או פודינג אורז. משקל 500 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.

צימוקים אורגניים:

להעשרת מנות עיקריות, תוספות, קינוחים, עוגות, עוגיות, סלטים (ירקות, פירות, פסטה קרה ועוד), מנות ראשונות ועוד. כמובן שנהדר גם כחטיף אנרגייה לבד, או עם אגוזים או בוטנים מלוחים. משקל 250 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובחנויות פרטיות.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן