היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "זמר הפאנק ועוד סיפורים" – ספר חדש של הסופר ליאור צלרינג

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספרו החדש של הסופר ליאור צלרינג "זמר הפאנק ועוד סיפורים", מאגד  15 סיפורים קצרים ושונים, כל סיפור נקרא בפני עצמו,כך שאפשר לקרוא בהפסקות ,  הסיפורים כתובים עם דמיון רב של הסופר, כל סיפור מפתיע בפני עצמו, אהבתי את השנינות של הסופר ליאור צלרינג, הסיפורים בדיוניים אבל מתארים סיטואציות יומיומיות , הספר מודפס בפורמט מיוחד, דפים שחורים עם איורים צבעוניים, בהחלט חשיבה שונה וייחודית.

מעריץ של אדם סנדלר שהופך לשחקן תיאטרון פרינג', סנדוויץ' טוניסאי שמשנה גורלות, חיבור קוסמי עם כלב אחרי אכילת פטריית הזייה, סוכנת מוסד סוררת, חיפוש אחר קלטת לוהטת שמסתבכת, שיחת נפש עם גורדון רמזי, זמר פאנק שנקלע לאירוע טרור, נער שהולך להילחם בשביל פוטין ולא חוזר אותו הדבר, באטמן והג'וקר בערב קיצוני, איש מכירות מצליח שהופך להיות נזיר זן ועוזב את אישתו הדוגמנית בר סלע.

כל אלו הם חלק מהסיפורים שמרכיבים ספר זה. יש סיכוי שתאהבו את הסיפורים, יש סיכוי שתשנאו אותם ויש גם סיכוי די גדול שתישארו אדישים אליהם.

הספר: זמר הפאנק ועוד סיפורים
הסופר:
ליאור צלרינג.
ז'אנר:
פרוזה.
כריכה:
רכה.
מספר עמודים:
133.
הוצאה לאור:
עצמית.
שנת הוצאה לאור: 2023.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן