היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

כרמית משיקה מחדש את סדרת החטיפים לנשנוש תחת המותג כרמית מיקס MIX

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

כרמית משיקה מחדש את סדרת החטיפים לנשנוש תחת המותג כרמית מיקס MIX. המוצרים החדשים במתכונים משופרים וטעימים במיוחד באריזות חדשות ובצורות ייחודיות.

הסדרה כוללת שישה טעמים: מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב, מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס כוכבים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס בייגלה מצופה שוקולד חלב, מיקס בייגלה מצופה שוקולד לבן ומיקס קורנפלקס מצופה שוקולד חלב. כל המוצרים במשקל 55 גרם, בכשרות בד"צ עדה חרדית וזמינים לרכישה בכל החנויות ברחבי הארץ.

אני מאוד אוהבת להתפנק במוצרים מתוקים , וכאשר קיבלתי להתנסות את הסדרה,  כרמית מיקס MIX , הסתקרנתי לטעום את המוצרים החדשים, הם מאוד טעימים, והמרקם שלהם מצויין ,

בהחלט פינוק נהדר לכל המשפחה, חברת כרמית ממשיכה לחדש במגוון נהדר, בנוסף האריזות החדשות מאוד מיוחדות ומוסיפות לחווית הטעימה הכוללת.

מנהלת השיווק, יעל ויסמן: "כרמית שמחה להיות חלק בלתי נפרד ממארג היצירה המתוקה בישראל ולכן פיתחנו את סדרת המיקסים החדשה שהושקעו בה זמן ומחשבה רבים הן על הטעם והן על האריזה למען מתן מוצרים טובים במחיר נגיש. זהו צעד נוסף במסגרת האסטרטגיה שלנו להתרחב ולצמוח, להשביח את המוצרים שלנו ולהרחיב את זרוע היבוא שלנו באמצעות חבירה ליצרנים בינלאומיים של מותגי שוקולד וממתקים מובילים".

אודות כרמית

כרמית תעשיות ממתקים הינה חברה ציבורית המתמחה בפיתוח, ייצור, שיווק וייצוא של מוצרי שוקולד, מאפה, גרנולה וסוכרים. החברה שציינה לאחרונה 50 שנה להקמתה, משווקת מוצרים גם לשוק התעשייתי והמקצועי בארץ, ומייצרת במפעלה המרכזי באזור התעשייה ציפורית, שאותו הקימה לאחרונה בהשקעה של כ-120 מיליון שקל, כ-10,000 טון שוקולד בשנה המשמש כחומר גלם לתעשיות הגלידות, המחלבות, הקונדיטוריות ועוד.

כרמית נוסדה בשנת 1973 על ידי איש העסקים לני סאקסטין, המכהן גם כיו"ר החברה, וכיום היא מייצאת את מוצריה ישירות מישראל בעיקר לצפון אמריקה ואירופה בכך היא מהווה מקור לגאווה ישראלית אמיתית. מנכ"ל החברה הוא מוטי כהן ומונה כ-250 עובדים.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן