היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – סבתא סבטולה מבשלת קסמים מאת: רויטל איתן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספר הילדים סבתא סבטולה מבשלת קסמים, מאת רויטל הררי, מלווה באיורים מקסימים של כרמל הררי, מעלה נושאים מדעיים בהומור ובהסבר נגיש לילדים, וגם את הקשר המיוחד של עידו לסבתא שלו, קשר עם זמן איכות נפלא ביחד, וגם מענה לסקרנות הרבה שלו, ספר נפלא לילדים עם אפשרות ללמוד על מדע הכימיה ולהכנס לעולם קסום ומעניין במיוחד.

לסבתא של עידו קוראים טוּלָה, ועידו אוהב לקרא לה " סָבְטוּלָה ".

ביום ההולדת של אמא הם מחליטים להכין לה עוגת הפתעה. עידו הסקרן שואל שאלות כמו "איך חומרים מתערבבים והופכים לעוגה? איך מתנקה כתם מחלצה?"

בעזרת סבטולה הוא מגלה את מדע הכימיה הנסתר מהעין – עולם שבו מאחורי פעילות יומיומיות כאפיה וכביסה, מסתתרות מלים מוזרות ומצחיקות כמו "מולקולה" "אטומים"… עולם שמתרחשים בו דברים הנראים כמעשה קסמים…

ד"ר רויטל איתן היא סבתא של עידו ושל עומר, מרצה לתאטרון, במאית וסופרת, וגם מטפלת רגשית בעזרת בעלי חיים. אוהבת לספר ספורים ולגלות דברים חדשים.

כרמל הררי היא מאיירת, מעצבת ואמנית, לקראת סיום לימודי תקשורת חזותית בבצלאל, זהו ספר הילדים הראשון שאיירה.

הספר: סבתא סבטולה מבשלת קסמים

מאת: רויטל איתן

איורים: כרמל הררי

מטר הוצאה לאור

36 עמודים, 74 ש"ח

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן