היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מותג "עץ הזית" משיק סדרת ארוחות חדשה עם טונה בשמן זית- Lunch To Go

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בחודשיים האחרונים נאלצתי לשהות הרבה בבית בעקבות הקורונה שהגיע לבקר בארצנו היפה, כתוצאה מכך עברו הרבה ימים עם מחשבות מה מכינים לאכול, הרבה חשקים לאוכל בעיקר בגלל התקופה המאתגרת הזו, וגם רעיונות מה לשלוח לצבא עם הבת החיילת, כל פעם אני צריכה להמציא את עצמי מחדש, לכן סדרת המוצרים החדשה של מותג עץ הזית, חייבת להיות בכל בית, פתרון נהדר, נוח, טעים וזמין לכל אחד מבני המשפחה, כך שיהיו פחות התלבטויות מה עוד אפשר לאכול בימים אלו ובכל השנה, אצלנו בבית ממש אהבו, ואני ממליצה בחום.

 

בימים אלו משיק מותג עץ הזית סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית הטונה –  Lunch To Go.

הסדרה כוללת:

פסטה עם טונה בשמן זית – בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות.

אורז ועדשים עם טונה בשמן זית – בסגנון מג'דרה.

הסדרה החדשה פותחה ע"י צוות הפיתוח של החברה, המוצרים מבוססים על חומרי גלם משובחים ואיכותיים.

במבחני טעימה שערכה החברה למוצרים אלו התקבלו ציוני אהדה גבוהים מאוד.

 

הארוחה מגיעה באריזת צריכה אישית (160 גרם) הכוללת מזלג והמאפשרת פתרון צריכה מיידי, נוח, איכותי ומהיר בכל זמן ובכל מקום.

המוצרים מוכנים למאכל ואינם דורשים חימום, פשוט פותחים ואוכלים. הארוחות מותאמות למגוון סיטואציות צריכה: בבית, לתלמידים בביה"ס (ארוחה מזינה ושונה מעוד סנדוויץ…), לסטודנטים, לארוחת צהרים במקומות עבודה, לחיילים ,לטיולים בשטח ובחו"ל ועוד…

 

אחד הטרנדים המרכזיים בעולם הצריכה הינו טרנד הנוחות אשר דורש מחברות מזון לספק פתרונות תזונה איכותיים הניתנים לצריכה בכל מקום ובכל זמן תוך חסכון בזמן הכנה.

סדרת Lunch To Go עונה בדיוק על טרנד זה.

 

"עץ הזית" הינו מותג פרמיום, המעניק לצרכנים ערך מוסף במוצריו- בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא. "עץ הזית" מבית 'שמן תעשיות', הינו המותג המוביל את שוק שמני המאכל בישראל באמצעות מגוון שמני איכות, המהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות.

עץ הזית הינו מותג וותיק ומוערך הנמצא בכל מטבח ובית בישראל. המותג אהוד מאוד בקרב הצרכנים ובשנים האחרונות אף התרחב לקטגורית הטונה, סדרת Lunch To Go הינה שלב נוסף בהתפתחות מותג עץ הזית בשוק המזון בכלל ובקטגוריית הטונה בפרט.

לדברי עודד איזק, סמנכ"ל השיווק בחברה: " סדרת LUNCH TO GO מספקת מענה גם למגמת הנוחות- "פותחים אוכלים" וגם כמוצר TO GO אמיתי שניתן לצרוך בכל מקום ובכל זמן. האתגר שלנו היה להשיק מוצרים מיוחדים ומותאמים לטעם הישראלי ואנו סבורים שאכן פיתחנו מוצרים מצוינים שהצרכן הישראלי ייהנה מהם".

מחיר מומלץ לצרכן 13.9 ₪ וניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן