היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש בבתי הקולנוע – הסרט "תנו לו ללכת", מערבון מודרני בכיכובם של דיאן ליין וקווין קוסטנר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

טוליפ אנטרטיינמנט ישראל גאים להציג
בהפצה עולמית של חברת Universal Pictures©
מערבון מודרני בכיכובם של דיאן ליין וקווין קוסטנר:
תנו לו ללכת | Let Him Go
בימאי: תומאס בזושה
ארה"ב 2020 , 114 דקות

השבוע הוזמנתי להקרנה מיוחדת של הסרט המדהים תנו לו ללכת, סרט שחושבים עליו הרבה גם אחרי שהוא מסתיים, סרט עם מתח רב, מערבון מודרני, אך עם הרבה משמעות, ואני ישבתי ממש מרותקת וגם גיליתי אמפטיה רבה לסיפור המאוד נוגע ללב, אני ממש ממליצה לצפות בסרט תנו לו ללכת, בהחלט סרט מרגש, והשחקנים מדהימים.

בעקבות אובדן בנם, השריף בדימוס ג'ורג' (קוסטנר) ואשתו מרגרט (ליין) עוזבים את החווה שלהם במונטנה כדי לחלץ את נכדם הצעיר מציפורניה של משפחה מסוכנת שחיה בערבות דקוטה. כשהם מגלים שלראש המשפחה הקשוחה אין שום כוונה לתת לילד ללכת, לג'ורג 'ומרגרט לא נותרה ברירה אלא להילחם על שחרורו, והם בהחלט נלחמים במסירות והתמדה, ובעיקר הרבה כח פנימי, ורצון שרק מתגבר מיום ליום לחלץ את הנכד שלהם מהמקום המסוכן שהוא נמצא בו, וואו זה בהחלט מטלטל כאשר רואים את הסרט הזה, ואני לא רוצה לגלות לכם כדי שתשאר לכם ההפתעה.

טריילר: https://youtu.be/GpKeaMIWKUM

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן