היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חברת "תבואות" משיקה ארבעה טעמים חדשים בסדרת מחיות הפרי האורגניות שלה, המיובאת מאיטליה: תפוח * תפוח, אננס וקרם קוקוס * תפוח, אוכמניות ורימון * שזיף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "תבואות", המתמחה במזון טבעי ואורגני, משיקה ארבעה טעמים חדשים בסדרת מחיות הפרי האורגניות שלה, המיובאת מאיטליה. גם הטעמים החדשים – כמו הקיימים – עשויים 100% פירות אורגניים, ללא תוספות של חומרים משמרים, סוכר או חומרים מלאכותיים. האריזה אישית ומאפשרת לצרוך מחית פרי (סמוזי) בזמינות ובנוחות בכל מקום, והפקק הבטיחותי שלה נסגר בהברגה ומתאים לסגירה חוזרת.

קרדיט צילום: אייל גרניט

אצלנו בבית מאוד אוהבים לאכול סמוזי, מאוד נוח לקחת לטיול, לגינה עם הנכד, לבריכה, היתרון של הסמוזי הטעים של חברת תבואות שהוא עשוי מ- 100% פירות אורגנים, וכמו כל המוצרים של חברת תבואות, הסמוזי מאוד איכותי וטעים, מאוד אהבתי את השילובים של סדרת המחיות החדשה, בהחלט טעמים נהדרים וטעימים, מאוד ממליצה, וגם ממש טעים לילדים קטנים וגם נוח לקחת את זה בתיק ולתת להם כמנת פרי מוכנה וטעימה.

הטעמים החדשים:

תפוח: מכיל ארך ורק 100% תפוח עץ

תפוח, אננס וקרם קוקוס: מכיל תפוח עץ (80%), אננס (15%) וקרם קוקוס (5%)

תפוח, אוכמניות ורימון: מכיל תפוח עץ (80%), אוכמניות (10%) ורימון (10%)

שזיף: מכיל שזיף מיובש (75%) ושזיף (25%)

הטעמים החדשים מצטרפים לסמוזי הקיימים:  תפוח עץ ואגס (תפוח עץ 60%, אגס 40%) * תפוח עץ, אפרסק ומנגו (תפוח עץ 70%, אפרסק 20%, מנגו 10%) * תפוח עץ ובננה (תפוח עץ 80%, בננה 20%) * תפוח עץ, תות ובננה (תפוח עץ 75%, תות 15%, בננה 10%).

כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובד"צ מחזיקי הדת.

מחיר: 4.70 ש"ח לאריזה במשקל 100 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן