היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

במיוחד לחג הפסח: תמר מג'הול אורגני, טעים, מתוק וכשר לפסח "תבואות" מציעה ליהנות מהפרי הבריא האהוב, ולהכין אתו חרוסת ומגוון מאכלים, קינוחים וחטיפים. ויש גם מתכון לחרוסת!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

במיוחד לחג הפסח: "תבואות" מציעה ליהנות מתמר מג'הול אורגני, טעים, מתוק וכשר לפסח, בליל הסדר ובחול המועד. עם הפרי הבריא והאהוב אפשר להכין חרוסת ומגוון מאכלים, קינוחים וחטיפים, או לאכול אותו כמו שהוא, נטורל. תבואות (משנת 2007), מתמחה במזון אורגני וטבעי.

התמר ללא הנדסה גנטית, נקי מחומרי הדברה וללא חומרים משמרים, בכל דרך שתבחרו, תיהנו ממתיקותו ומעושרו התזונתי. תבואות מציעה ליהנות ממנו גם כחרוסת טעימה או כחטיף. ומה אתם תכינו איתו?

אני מאוד אוהבת לאכול תמרים לקבלת אנרגיה יומית, ואת התמר מג'הול האורגני של חברת תבואות ממש אהבתי,במיוחד את המרקם שלו, עושר הטעמים והעסיסיות הנהדרת של התמר הזה, בהחלט תמר נהדר להגשה לאורחים בערב חג הפסח, ולאכילה במשך כל השנה, פשוט טעם חלומי, לקראת חג הפסח אני מציעה לכם מתכון נהדר של חטיף טבעי תמרים ופיצוחים, חטיף אנרגיה מדהים ללא גלוטן, וכשר לפסח, שאתם תהנו ממנו מאוד, כי הוא יצא מדהים בזכות התמר מג'הול האורגני של חברת תבואות, מצרפת לכם את אופן ההכנה.

חטיף תמרים ופיצוחים ללא גלוטן, לקצוץ 200 גרם תמרים מזן מג'הול אורגני של חברת תבואות, לשים בקערה 100 גרם פיצוחים טבעיים מה שאתם אוהבים, פיסוקים, גרעיני חמניה, אגוזי מלך, שקדים ועוד, ולהקפיץ במחבת כמה דקות עד קלייה ללא השחמה, לקרר את התערובת ולקצוץ אותה, להוסיף לתמרים הקצוצים, אני הוספתי גם חופן קצוץ של גולדן ברי, לאחד את הכל ל- 2 גלילים, להדק היטב, לצפות בקוקוס, ולהקפיא לשעה, לאחר שעה לפרוס, ולהגיש, ניתן לשמור במקפיא, יצא ממש טעים.

כשר לפסח בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית.

מחיר: החל מ-29 ש"ח לאריזה במשקל 1 ק"ג.

"תבואות" מציעה מבחר מזונות טבעיים, אורגניים וכשרים לפסח ובהם: אורז (בסמטי, אדום) * קטניות (עדשים, אפונה, שעועית, אזוקי) * קוקוס (קרם, חלב) * קינואה *דוחן * כוסמת * פופקורן * זרעים (צ'יה, פשתן) * גרעינים (דלעת, חמנייה) * אגוזים (אגוזי מלך, שקדים) * מלח הימלאיה * פירות יבשים (אמרנט, משמש, תאנים) * דבש *סילאן ועוד.

להשיג ברשתות המזון והטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

"תבואות" מציעה מתכונים מתמר מג'הול אורגני, להכנת חרוסת וחטיף

באדיבות המתכונאית אריקה לוי

חרוסת

250 גרם תמרים מגולענים של תבואות

100 – 150 גרם אגוזי מלך של תבואות

3 – 4 כפות יין מתוק או תירוש

1/2 כפית אבקת קינמון של תבואות

1/4 כפית ג'ינג'ר (זנגוויל) יבש של תבואות

1/2 – 1 כף מיץ לימון

גיוון: 1-2 כפות רסק תפוחי עץ /טחינה גולמית / סילאן של תבואות

לרסק הכל ולערבב היטב. לתקן תיבול. התערובת יוצאת סמיכה. לאחסן במקרר בצנצנת סגורה

חטיף מהיר הכנה

לבצוע ולגלען תמר מג'הול של תבואות

לשים במרכז כל תמר: פקאן (טבעי או קלוי ומומלח) / אגוז מלך טבעי / פיסטוק מלוח / שקד (טבעי או מומלח) / בייגלה כשל"פ מלוח / שברי עוגיות יין כשל"פ ועוד, ו"לסגור". מותר ואף מומלץ לגוון ולמלא חלק מהתמרים במילוי אחד, וחלק במילוי שונה

להניח כל תמר במנג'ט, לשמור בקופסה במקרר, נהדר כקינוח וגם לטיולים ולפיקניקים בחול המועד.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן