היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "מתחת לסכין" מאת ג'ק ג'ורדן….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חדש מהוצאת פן , "מתחת לסכין" מותחן פסיכולוגי חדש ועוצר נשימה מאת סופר המתח האנגלי ג'ק ג'ורדן, רב מכר בינלאומי שסחף את קוראים וכבש מייד עם צאתו לאור את מצעדי מכירות ספרי המתח בעולם.

אני אוהבת ספרי מתח, יש בהם הרבה רגעים מצמררים ומותחים שאני ממש סקרנית לדעת איך תתפתח ותתקדם העלילה , ספר המתח "מתחת לסכין", בהחלט סחף אותי עם האירועים בו, עד לרגע האחרון לא דיימנתי מה יקרה בסוף, והסיפור מעלה שאלות נוקבות,  שבועת הרופאים, ומנגד החיים האישיים והיקר מכל לכל משפחה, בהחלט החלטה לא פשוטה ומאוד מטלטלת, אנה ג'ונס הרופאה המיומנת נכנסת לסחרור מטורף, ודילמות מורכבות.

מה קורה כשהמנתחת המיומנת עומדת להפוך לרוצחת המושלמת

אנה ג'ונס היא רופאה מוכשרת, מנתחת לב עם אחוזי הצלחה גבוהים בהצלת חולים. היא גם אמא עובדת במשרה מלאה שעוברת תהליך גירושין מבלבל ומלחיץ ומרגישה אשמה שאינה מבלה מספיק זמן עם הבן שלה.

זאק בנה בן ה-8 נחטף וכעת אנה ניצבת בפני ברירה בלתי אפשרית: היא חייבת להרוג בכוונה חולה במהלך ניתוח מעקפים מסוכן ולגרום למעשה הזה להיראות כמו תאונה, אחרת, החוטפים ירצחו את הילד היחיד שלה.

אנה חייבת עכשיו לקבל את ההחלטה האיומה:

הבן שלי נחטף, וניתנת לי בחירה

גבר שרוע על השולחן מולי.

כמנתחת, עבודתי היא להציל אותו.

כאם, אני יודעת שעלי להרוג אותו.

אולי תחשבו שאני מפלצת.

אבל אין לי שום ברירה.

עלי להצליח לרצוח.

ולא, לא אראה את בני שוב לעולם!

הצלתי חיים רבים. הייתם מפקידים בידי את חייכם?

"למזלו של זאק, אימו – גיבורה מורכבת ומסקרנת – היא אישה אינטליגנטית ביותר, בעלת כישורים גבוהים, שמוכנה לעשות מאמצים רבים כדי להציל אותו, וליצור מותחן סוחף ומורט עצבים."  – Observer

מותחן החודש של הגרדיאן

"מותח באופן עוצר נשימה ומעלה דופק. כשליוויתי בקריאה את מנתחת הלב אנה בעודה מתמודדת עם דילמה מוסרית בלתי אפשרית, הרגשתי כאילו אני זאת שנמצאת תחת סכין המנתחים." – לואיז קנדליש, מחברת "הבית שלנו"

"יוצא מן הכלל. עלילה מעולה ודמויות נהדרות. אתם תשבו על קצה הכיסא מרוב מתח ממש לעד לסוף המבריק!"

 My Weekley

פן הוצאה לאור וידיעות ספרים/ 415 עמודים/ מאנגלית: רחל פן / מחיר : 98 ₪ /הוצאה לאור: מרץ 2023

penn.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן