היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – רב מכר חדש מאת ג'וליה קלי "הילדה האנגלייה האבודה"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הסופרת המוערכת ג'וליה קלי, מחברת רב-המכר העולמי "האור מעל לונדון" חוזרת עם סיפור חדש ומטלטל שמתחולל בעקבות החלטה גורלית אחת שמשנה חיים שלמים.

קיבלתי לסקירת קריאה את הרומן ההסטורי "הילדה האנגלייה האבודה", יש ברומן הזה עלילה עם הרבה קונפליקטים ומחשבות והבנה מה קורה להורים שנאלצים לעזוב את ילדיהם בזמן המלחמה, בהחלט אירוע מטלטל ולא פשוט, שבו כל אחד ואחת שואלים את עצמם, איך מתמודדים עם הרע מכל, נטישת הילד, והבנה שאין ברירה כי זמן מלחמה שונה מכל זמן אחר,ספר מרגש על אומץ גבורה ותקופה מטלטלת שאינה משאירה הרבה ברירות.

ליברפול, 1935, ויו בַּיירְן שנולדה למשפחה קתולית שמרנית, יודעת מה מצופה ממנה: להתחתן עם גבר קתולי משכונת הפועלים שבה היא מתגוררת וללדת לו ילדים. כשהיא מגלה שהיא בהיריון בעקבות רומן קצר עם ג'ושוע לווינסון, גבר יהודי שחולם להיות נגן ג'אז, ברור לה שחתונה חפוזה היא הפתרון היחיד. הנחמה היחידה שלה היא שחתונה עם ג'ושוע תמלט אותה מחקירת שתי וערב של אמה הקפדנית.  אולם, ביום חתונתם ג'ושוע מחליט החלטה משנת חיים, בעקבותיה ויו נאלצת לשוב לחיק משפחתה הביקורתית.

חמש שנים לאחר מכן, ערב פרוץ מלחמת העולם השנייה, ויו מוצאת את עצמה נאלצת להחליט החלטה קשה ולפנות את בתה הצעירה מגי לאחוזה הכפרית של משפחת תומפסון העשירה. אך טרגדיה מתרחשת כשוויו מגלה שהמקלט שאליו שלחה את בתה באזור הכפרי לא חסין מפני זוועות המלחמה. באותה העת, ג'ושוע, שכבר ויתר על החלום שלו לאחר קריירה כושלת כמוזיקאי בניו יורק, מתגייס לחיל האוויר המלכותי כדי להילחם למען מדינתו ומנסה גם לברר את רגשותיו כלפי משפחתו – האישה והבת שהשאיר מאחור כשהיה בן 18.

רק שנים מאוחר יותר, תגלה ויו את הסודות שטומן בחובו עברם המשותף ומה נדרש על מנת לאחד משפחה.

הרומן הכובש "הילדה האנגלייה האבודה" פורס בפני הקוראים סאגה משפחתית מטלטלת שחושפת כיצד החלטה פשוטה אחת יכולה להסיט חיים שלמים ממסלולם. זהו סיפור מרתק שחוקר עד כמה ועל מה אנחנו מוכנים לסלוח כדי למצוא את הדרך חזרה אל אלה שאהבנו ונלחמנו למענם.

"הקוראים עומדים להתאהב במיוחד בדמותה של ויו הצנועה, שמתמודדת באומץ בלתי רגיל עם אירועים שוברי לב."

סוחף מהעמוד הראשון" – פבלישרז וויקלי

הסופרת ג'וליה קלי, כתבה רבי מכר עולמיים זוכי פרסים רבים שתורגמו ל 13 שפות. הרומנים ההיסטוריים המסתוריים שלה עוסקים בנשים וסיפוריהן יוצאי הדופן. בנוסף לכתיבה, היא עסקה בהפקה, הייתה מועמדת לפרס האמי, עבדה בשיווק, ובמשך קיץ אחד גם מלצרה בבית תה. לפני שקבעה את ביתה בלונדון התגוררה בלוס אנג'לס, באיווה ובניו יורק.

penn.co.il

479 עמודים / מחיר הספר: 98 שקלים / תרגום מאנגלית: אילן פן / הוצאה לאור : מרץ 2023

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן