היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

השפתיים שתמיד חלמת עליהן עכשיו בהישג ידך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

שוק חומרי המילוי רווי מאי פעם ובג'ונגל הבלתי נגמר של זריקות וטכניקות שונות, קשה באמת להצביע על החומר הנכון עבורך ויותר חשוב – כזה הבטוח לשימוש אלא בטוח לשימוש ושאיננו מזיק. יש לנו תשובה חד משמעית: ELASTY, מותג חומצה היאלורונית בשיווק בלעדי של חברת פריים מדיקס.

החומצה ההיאלורונית של  ELASTY שייכת למשפחת מוצרים רחבה המיוצרת בדרום קוריאה, במפעלים מתקדמים וחדשניים. החברה המייצרת נחשבת למובילה בתחום הרפואה האסתטית והיא בעלת מוניטין של 35 שנה בענף, מה שמבטיח שהמוצר היוצא ממפעליה הוא איכותי ובטוח לשימוש.

אז למה דווקא ELASTY?
בראש ובראשונה בזכות הטכנולוגיה המתקדמת מדרום קוריאה, הנחשבת לבירת האסתטיקה העולמית. בנוסף, ELASTY מתפארת בתוצאות ארוכות טווח הנשמרות לאורך זמן בעזרת שימוש ב-100% חומצה צולבת, להיפך ממותגים אחרים המכילים אחוזים משמעותיים יותר של חומצה בלתי מוצלבת. הכי חשוב – חומרי המילוי של ELASTY מכילים רק כאלפית אחוז של חלקיקים חופשיים וללא שאריות BBDE או אנדוטוקסינים, כך שהשימוש בחומר הוא בטוח ביותר לעומת חומרי המילוי המתחרים המכילים בין 8-16% לחומצה לא מצולבת.

על המשווקת פריים מדיקס
פריים מדיקס הינה יבואנית ומפיצה מובילה בישראל לציוד רפואי בדגש על התחום האסתטי. לחברה סל מוצרים רחב המהווה ONE STOP SHOP לציוד מקיף לקליניקות אסתטיות הכולל מוצרי הזרקה, תרופות מרשם, ציוד מתכלה ועוד.אנחנו גאים להיות הנציגים הרשמיים של חברת ELASTY בישראל המגיעים מחברת DONGBANG מדיקל העולמית. פריים מדיקס החלה את פעילותה בשנת 2016 ומאז מייבאת מוצרים מובילים בטכנולוגיות מתקדמות מספקים בעלי שם עולמי, בדגש על מקצועיות, איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר. החברה עורכת הדרכות והשתלמויות מקצועיות בהם סמינרים, קורסים והדרכות בקבוצות או אחד על אחד עם הרופאים המובילים בענף, על מגוון הפרוצדורות והמוצרים בהן הזרקות, חוטים ועוד. כל המוצרים עומדים בתקנים מחמירים ובעלי אישורי KFDA, FDA, CE ומשרד הבריאות. שיווק ומכירה לרופאים, מרפאות ובתי חולים בלבד.

קרדיט צילום: פריים מדיקס, ELASTY

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן