היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

אבוקדו מוכן לאכילה של "חקלאי גרנות"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

"חקלאי גרנות", חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, משווקת לרגל חג הפסח אבוקדו בשל ומוכן לאכילה.

קרדיט צילום: אביקם חיים

האבוקדו הבשל של גרנות משווק באריזת קופסא מעוצבת, בה נארזים כ- 2 יחידות אבוקדו, על פי הזן והעונה. בין הזנים הנארזים: אבוקדו מסוג ארדיט, פוארטה ריד, פינקרטון והאס.

אני מאוד אוהבת לאכול אבוקדו, והיתרון הענקי של אבוקדו גרנות המעולים מעבר לטעם והאיכות המשובחים, האפשרות לקנות ולאכול ללא צורך להבשיל, האבוקדו זמין בשביל כל המשפחה בכל עת במקרר, ועכשיו חג פסח ממש בפתח, ואתם מכירים את זה שכל הזמן חושבים מה לאכול במיוחד בארוחת הבוקר, אז אני מציעה לכם רעיון נהדר לאכילה גם טעימה וגם בריאה ומזינה, מצה בריי עם אבוקדו ושמנת חמוצה, ההכנה קלה ומהירה והטעם פשוט וואו, בעיקר בזכות האבוקדו הטעים טעים.

אופן ההכנה, מרטיבים קלות 2 מצות ומפוררים, מוסיפים 2 ביצים, מלח פלפל, אפשר להוסיף גם גבינה צהובה מגורדת ומטגנים על מחבת עם 2 כפות שמן, מוצאים כאשר המצה בריי מוכנה היטב משני הצדדים, מניחים על צלחת, מעליה שכבת שמנת חמוצה, מעל שמים חתיכות אבוקדו בשל של חקלאי גרנות, מתבלים  בלימון, במלח ופלפל גרוס, שמן זית, אני הוספתי גם עלי טימין, ויצא מושלם, בתאבון וחג פסח שמח לכולם.

שיווק אבוקדו בשל ומוכן לאכילה מהווה יתרון עצום לצרכן. האבוקדו ניתן לאכילה מרגע הקנייה באופן מיידי וחוסך את זמן ההמתנה להבשלת האבוקדו בבית ואת תשומת הלב הנדרשת לצריכת האבוקדו בזמן, למניעת בזבוז של חומר הגלם והפסד כספי, נפלא להכנת סלטים ולמריחה על מצה במהלך הפסח, תענוג!

כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10.90 – 13.90 ₪ (המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות השיווק).

להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן