היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

סל המוצרים האורגניים של חברת תבואות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print
קיבלתי להתנסות סל מוצרים אורגניים, איכותי ומשובח של חברת תבואות המתמחה במוצרים אורגניים.
היתרון של המוצרים הנהדרים הללו מעבר לכך שהם מתוצרת של חקלאות אורגנית, הם ללא כימיקלים, חומרים מלאכותיים וחומרים משמרים.
אני מאוד אוהבת את המוצרים האורגניים של חברת תבואות, בזכות הטעם והמרקם שלהם, גם הפעם המוצרים שהתקבלו נהדרים,
סילאן טבעי אורגני נמצא אצלי בשימוש יומיומי, אני משתמשת בו לבישול, לקישוט של מנות, להוספה ליוגורט ועוד, טעם התמרים נהדר בזכות היותו עשוי רק מתמרים, פשוט מדובר בסילאן מושלם.
עם הבורגול האורגני המצויין של חברת תבואות,
הכנתי סלט בורגול עם מגוון ירקות חתוכים, משרים את הבורגול במים רותחים 10 דקות, קוצצים ירקות עגבניות שרי, מלפפונים, צנונית, בצל סגול פטריות, פלפלים, פטרוזליה, חמוציות, אפשר להוסיף שקדים מולבנים, מערבבים את הכל עם הבורגול המסונן, מוסיפים שמן זית, מיץ לימון, מלח ופלפל שחור ונהנים…
גם הזיתים הירוקים האורגניים של חברת תבואות שימושיים מאוד אצלי בבית, כמעט בכל ארוחת בוקר אני מוסיפה זיתים ירוקים כדי לקבל את המנה השומנית היומית, הם מגולענים ונהדרים גם להוספה לפשטידות, מאפינס, מעל פיצה ועוד, והטעם נהדר.
התאנים האורגניות של חברת תבואות מתווספות למגוון פירות היבשים שלהם, והן ממש נהדרות לאכילה יומיומית רצוי עם אגוזי מלך וזה פשוט מושלם.
עם גריסי הפנינה האורגניים הכנתי תבשיל שוקי עוף ואני מצרפת את המתכון,
ממש ממליצה להכין יצא מושלם, מאוד אהבתי את המרקם הנהדר של הגריסים בתבשיל, פשוט גריסי פנינה נהדרים, מערבבים 8 שוקי עוף עם 3 כפות שמן קנולה וכפית שטוחה פפריקה, וכפית ציר עוף סמיך ומטגנים על מחבת, בסיר מטגנים בצל גדול קצוץ לקוביות עם 3 כפות שמן קנולה, מוסיפים 4 תפוחי אדמה חתוכים לקוביות גדולות, מוסיפים כפית מלח וכמה גבעולי סלרי קצוצים, וממשיכים לטגן עד להזהבה. מוסיפים כפית גדושה של כורכום, כמון טחון, כפית פלפל שחור, כף סילאן, מוסיפים 400 גרם גריסי פנינה שטופים ומסוננים, 2 גזרים חתוכים לעיגולים, ואת שוקי העוף, 4 כוסות מים רותחים מעורבבים עם 3 כפיות ציר עוף סמיך, מבשלים כ-40 דקות על אש קטנה, ונהנים מתבשיל ממש טעים, בתאבון.
,
שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן